English

فاطمه جراره:

کنترل ورودی شهر برای شهروندان بندرعباسی که از شهر خارج شده اند

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، گفت: باید مبادی ورودی شهر برای شهروندان بندرعباسی که به خارج از شهر سفر کرده اند جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کنترل شود.

کنترل ورودی شهر برای شهروندان بندرعباسی که از شهر خارج شده اند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، بیان کرد: همانطور که به همت نیروی انتظامی، فرمانداری، بسیج، سپاه، هلال احمر و دیگر مسئولین مربوطه مبادی ورودی و راههای استان تحت کنترل و مراقبت برای جلوگیری از بیماری کرونا است، باید با یک برنامه ریزی و اتخاذ تدابیری، بازگشت افراد ساکن شهر بندرعباس که به خارج از شهر سفر کرده اند نیز تحت کنترل قرار گیرد تا از بوجود آمدن مشکلات برای شهروندان جلوگیری شود. 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه سلامت شهروندان مهمترین اولویت شورای شهر است، در ادامه گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و شهر بندرعباس،  شورای اسلامی این شهر نیز با تشکیل جلسات فوق العاده ای در جهت جلوگیری از شیوع این بیماری، مصوبات مهمی از جمله؛ جلوگیری از تجمع در ساحل و بوستان ها، تعطیلی موقت بازارچه ها و غرفه های زیر نظر شهرداری، دریافت کلیه عوارضات ساختمانی، نوسازی و صنوف و حرف و مشاغل تا پایان اردیبهشت ماه سال 99 بر طبق تعرفه سال 98 و. ... داشت که با همت شهرداری بندرعباس و با کمک دستگاه های اجرایی مربوطه به موقع انجام شد، و در حال حاضر سعی کردیم بازار ها و مکان های عمومی تعطیل شود، چرا که کوتاهی در تصمیمات، ممکن است خسارت جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: در آخرین روزهای اسفند ماه طی جلسه ای در فرمانداری بندرعباس صورت گرفت مقرر شد؛ بجز فروشگاه های مواد غذایی و مغازه هایی که نیازهای ضروری مردم را برطرف میکند مابقی مغازه های سطح شهر تعطیل گردند و تصمیمات مهمی در خصوص جمع آوری قلیان در سطح شهر با کمک فرمانداری گرفته شد، و همچنین مقرر گردید که مغازه ها و فروشگاه های عرضه قلیان نیز برای جلوگیری از این بیماری موقتا تعطیل گردد که متاسفانه هنوز این مهم صورت نگرفته است و شاهد این هستیم که فروشگاه های عرضه قلیان در سطح شهر فعال هستند.

جراره گفت: برای جلوگیری از عدم حضور متکدیان، کودکان کار و کارگران فصلی که در سطح شهر حضور دارند، همانگونه که شهرداری باید ورود کند، می بایست فرمانداری، مرکز بهداشت و بهزیستی نیز با یک تعامل و هماهنگی به این قضیه ورود کنند تا از این بحران به خوبی سپری کنیم. 

جراره در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر و تشکر از کادر درمانی استان هرمزگان که در این روز های سخت و شرایط حساس در حال تلاش هستند ، خاطر نشان کرد : در شورای  شهر بندرعباس و همچنین در ستاد استانی مدیریت کرونا در سطح استان تصمیماتی که اتخاذ می شوند زودتر از تصمیمات کشوری اجرایی می گردد و مهم است تصمیماتی که در ستاد کشوری گرفته می شود به موقع و اجرای آن نیز به موقع صورت گیرد تا خدای ناکرده مشکلی برای شهروندان پیش نیاید.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه با اشاره به برنامه های شورای شهر برای سال جدید بیان کرد: بودجه مصوب شده سال 99 شهرداری بندرعباس از سوی شورای شهر، آخرین بودجه شورای پنجم می باشد که بررسی و نظارت آن توسط شورای پنجم صورت می گیرد در بودجه سال 99 شهرداری بندرعباس بیش از اینکه پروژه ی جدیدی تعریف شود به دنبال آن بودیم که پروژه های نیمه تمام شهرداری به اتمام برسد و بتوانیم با همکاری و همراهی همه مسئولین در راستای توسعه و پیشرفت شهر بندرعباس خدمت شایان توجهی به شهروندان ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه