English

سعید ناجی خبر داد؛

جریمه های جدی در انتظار متخلفان طرح محدودیت تردد در هرمزگان

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان، گفت: با متخلفان طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان برخورد می شود و جرایم جدی در انتظار آنها خواهد بود.

جریمه های جدی در انتظار متخلفان طرح محدودیت تردد در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان، ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و وزارت کشور قرار است طرحی با عنوان طرح فاصله گذاری اجتماعی که به طور جدی تاکید بر محدودیت و ممنوعیت تردد دارد به زودی اجرا شود.

وی با اشاره به زمان اجرایی شدن طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: این طرح با پیش بینی و مقدماتی که انجام شده از فردا هشتم فرودین ماه در سراسر استان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان تاکید کرد: تمامی شهرها و محدوده‌های بین شهری این طرح اجرا خواهد شد، افرادی اجازه ورود به  شهرها را دارند که ساکن آن شهر باشند و افرادی که ساکن شناخته نشوند، اجازه ورود به آنها داده نخواهد شد. 

ناجی تصریح کرد: از افرادی که از قبل به عنوان مسافر در هرمزگان حضور دارند تقاضا داریم برنامه ریزی سریعی برای بازگشت به محل سکونت اصلی خود انجام دهند زیرا ممکن است با محدودیت ها و موانع جدی مواجه شوند.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان با اشاره به اینکه برای برگشت  افراد به محل سکونت خود  پیش بینی های صورت گرفته، گفت: افرادی که قصد بازگشت به سکونتگاه خود دارند باید از کنار گذر شهرها عبور کنند و از ورود آنها به شهرها جلوگیری خواهد شد.

وی با شاره به جرایم مد نطر برای افراد متخلف طرح فاصله گذاری اجتماعی ، گفت: برای متخلفین این دستور العمل  مجازاتهای پیش بینی شده مانند توقف خودرو به مدت یک ماه و پرداخت هزینه های مربوط به توقف و نگهداری خودرو توسط متخلف و  همچنین جریمه نقدی ۵ میلیون ریالی از دیگر جرایم برخورد با متخلفان این طرح خواهد بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم با رعایت قوانین این طرح  هیچ شهروندی مشمول جریمه های طرح فاصله گذاری اجتماعی نشود، تاکید کرد: فرمانداران نیز با اجرای دقیق این دستور العمل شرایطی ایجاد کنند که ستاد ملی مدیریت بیماری  کرونا در سطح کشور  بتواند در اجرای برنامه های خود توفیق بیشتر داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه