English

سعید ناجی:

پرهیز از سفر به هرمزگان/سلامت مسافران کنترل شود

رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد هرمزگان را از برنامه سفر خود حذف کنند تا بتوان سلامت تمامی مردم استان و هموطنان عزیز را حفظ و حراست کرد.

پرهیز از سفر به هرمزگان/سلامت مسافران کنترل شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، گفت: هماهنگی های لازم با سازمان تبلیغات اسلامی استان در خصوص لغو مراسم اعتکاف صورت گرفته، همچنین برنامه های ورزشی استان به دلیل حفظ سلامت مردم هرمزگان لغو شده است.

رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، با بیان اینکه حمل و نقل و تردد های دریایی، ریلی، هوایی و جاده ای استان تحت کنترل و مراقبت از سوی متولیان امر است، اظهار کرد:  با استفاده از امکانات مورد نیاز ورودی‌های استان به شکل کلی مدیریت می شود تا ورود کرونا ویروس  به استان تحت کنترل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه محدودیت در سفر ها از دیگر مصوبات این ستاد است، بیان کرد: از هموطنان عزیز خواسته شده که سفرهای خود را مدیریت کنند و امسال با توجه به شرایطی که وجود دارد استان هرمزگان را از برنامه سفر خود حذف کنند تا بتوان سلامت تمامی مردم استان و هموطنان عزیز را حفظ و حراست کرد.

وی تاکید کرد: مردم به توصیه ها، آمار و اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در خصوص اطلاع رسانی ویروس کرونا به عنوان تنها دستگاه مرجع توجه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی