English

محمد احمدزاده؛

هیچ‌گونه تردد دریایی برای مسافران غیربومی وجود ندارد

مدیر اسکله شهید حقانی بندرعباس گفت: هیچ‌گونه تردد دریایی برای مسافران غیربومی وجود ندارد و مسافران بومی هم تنها در مواقع ضروری حق تردد دارند.

هیچ‌گونه تردد دریایی برای مسافران غیربومی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، یکی از مقاصدی که گردشگران در تمام فصول سال به خصوص اواخر زمستان و اوایل بهار برای  سفر انتخاب می کنند جزایر قشم و هرمز است، در شرایطی که شیوع ویروس کرونا در کشور به مسئله حساس و جدی تبدیل شده و آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در استان هرمزگان نیز روز به روز در حال افزایش است، هنوز شاهد تردد شناور های دریایی در مسیر این دو جزیره هستیم.

یبا توجه به اعلام رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا درهرمزگان در رابطه با محدود شدن ساعات رفت و آمد دریایی اسکله شهید حقانی بندرعباس در تاریخ یازده اسفند ماه امسال و ممنوعیت اسکان و کمپ مسافران در جزایر قشم وهرمز، به سراغ مدیر اسکله شهید حقانی بندرعباس که همیشه یکی از شلوغ ترین مراکز تردد به جزایر است رفتیم تا در گفتگویی تلفنی از روند کنترل ترددهای دریایی آگاه شویم.  محمد احمد زاده مدیر اسکله شهید حقانی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار موج در رابطه با روند تردد های دریایی گفت: ما از دادن آمار دقیق تردد های دریایی معذوریم اما تمامی رفت و آمد های دریایی تحت کنترل کامل قرار گرفته است.

 وی با اعلام این خبر که حجم مسافران دریایی به شدت کاهش پیدا کرده است، ادامه داد: تمامی مسافران ما افراد بومی هستند و هیچ مسافر غیر بومی‌ای برای سفر و سیاحت حق تردد به جزایر را ندارد.

مدیر اسکله شهید حقانی بندرعباس در خصوص تردد مسافران بومی در پایان اظهار داشت: حتی مسافرهای بومی تنها به دلیل مسائل ضروری می توانند سفر کنند و هیچ گونه رفت آمد معمولی و سیاحتی انجام نخواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه