English

سردار غلامرضا جعفری خبرداد؛

دستگیری عاملان انتشار کلیپ دروغین ویروس کرونا در میناب

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان انتشار کلیپ دروغین در خصوص بیماری کرونا در یک عملیات پلیسی در شهرستان میناب خبر داد.

دستگیری عاملان انتشار کلیپ دروغین ویروس کرونا در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری  فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با موضوع بیماری کرونا، موضوع برخورد با انتشار دهندگان کلیپ که باعث تشویش اذهان عمومی شده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای شهرستان میناب قرار گرفت.

وی افزود: پس اقدامات اطلاعاتی و انجام تحقیقات فنی و پلیسی دو نفر انتشار دهندگان کلیپ جعلی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. 

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان در بازجوئی های فنی و تخصصی به جرم خود مبنی بر تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه اعتراف و انگیزه خود را جلب توجه و افزایش دنبال کننده در اینستاگرام عنوان کردند که در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه برابر قانون مجازات اسلامی ، هر کس به قصد تشویش اذهان عمومی اکاذیبی را تهیه و در فضای مجازی انتشار دهد مجرم شناخته شده و قانونگذار نیز برای مجرم مجازات تعیین کرده است از عموم شهروندان خواست هرگز آگاهانه یا نا آگاهانه اقدام به نشر یا بازنشر شایعه و مطالب دروغین در فضای مجازی نکنند و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک در فضای مجازی با مراجعه به پلیس فتا و یا با استفاده از تلفن 110 گزارش دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان متخلفان اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه