English

عبدالله عامری سیاهویی در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد؛

آمار تولید اقلام بهداشتی را نمی توانیم اعلام کنیم / فردا هشت هزار ماسک در بندرعباس توزیع می‌شود

مدیرعامل شرکت پدرام طب ضمن اشاره به توزیع این مقدار ماسک در داروخانه های بندرعباس در روز دوشنبه، بیان داشت: از دادن آمار تولید معذوریم.

آمار تولید اقلام بهداشتی را نمی توانیم اعلام کنیم / فردا هشت هزار ماسک در بندرعباس توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، متاسفانه شیوع ویروس کرونا در کشور در حال طی کردن سیر صعودی است و تعداد مبتلایان به بیماری کووید 19 در استان هرمزگان نیز همگام با سایر نقاط کشور در حال افزایش است. 

برای پیشگیری از این ویروس خطرناک شستن مداوم دست ها، استفاده از ماسک، پوشیدن دست‌کش، ضدعفونی سطوح و توجه بیشتر به بهداشت فردی توصیه می شود اما متاسفانه با گذشت مدت مدیدی از درگیر شدن کشورمان با ویروس کرونا، هنگام مراجعه به اکثر داروخانه ها با نوشته «ماسک، ژل ضدعفونی و دست کش موجود نیست» مواجه می‌شویم.

این در حالی است که هر روز خبر از راه اندازی خط تولید این اقلام در اقصی نقاط استان به گوش می‌رسد و مشخص نیست این اقلام به چه نحوی در حال توزیع است.

یکی از این مراکز تولید شرکت تجهیزات پزشکى پدرام طب است که ما در گفتگویی تلفنی روند تولید و توزیع این اقلام بهداشتی را جویا شدیم.

 عبداله عامرى سیاهوئى مدیرعامل شرکت پدرام طب در گفتگو با خبرنگار موج در راستای افزایش تولید اقلام بهداشتی این شرکت در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: ما از دادن آمار دقیق تولید معذوریم اما به صورت روزانه در خط های تولیدی اقلام بهداشتی افزایش تولید داریم.

وی ادامه داد: امروز و فردا به تعداد هشت هزار ماسک،  لباس ضد ویروس و محلول ضدعفونی کننده دست در داروخانه ها توزیع می شود.

عامری سیاهویی با بیان این که تولیدات این شرکت به بخش خصوصی فروخته نمی شود، گفت: ما این اقلام بهداشتی را فقط به سازمان غذا و دارو تحویل میدهیم و این سازمان بین همه مراکز تقسیم می کند.

وی در پایان در جواب سوال خبرنگار موج، که چرا باتوجه به افزایش تولید این نوع اقلام هنوز شاهد کمبود اقلام بهداشتی در سطح شهر هستیم، با بی اطلاعی پاسخ داد: ما روزانه به اندازه ظرفیت و توان خود تولید را افزایش می دهیم  و در اختیار سازمان غذا و دارو می‌گذاریم و آنان باید نسبت به این کمبودها پاسخگو باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه