English

محمود مسلم زاده اعلام کرد:

وجود ۸۰۰۰ اتباع بدون کارت در شهرستان خمینی شهر

فرماندار شهرستان خمینی شهر از وجود8000 اتباع بدون مدرک در شهرستان خمینی شهر خبر داد.

وجود 8000 اتباع بدون کارت در شهرستان خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمود مسلم زاده در نشست تخصصی کودکان کار در دانشگاه فیض الاسلام در جمع مسئولان و دانشجویان گفت: برخی مباحث به سلسله نشستهای مداوم نیازدارد و حمایت ازحقوق کودکان کار از این دسته است.

وی با بیان اینکه شهرستان خمینی شهر سر ریز استان اصفهان در مباحثی مانند ضایعات و کودکان کار و مواردی از این دست است، ادامه داد: این روند باعث می شود پیامدهای آسیب اجتماعی در زمینه اعتیاد و مسائل دیکر را شاهد باشیم.

فرماندار خمینی شهر تصریح کرد: از مباحث دنبال شده در فرمانداری ترسیم اطلس فرهنگی و اجتماعی در شهرستان است که باید  نیمی از آن را دستگاه های دولتی اجرای آنرا به عهده بگیرند و نیم دیگر آن را انجمن های نخبه دانشجویی و خیرین و متولیان فرهنگ شهرستان عهده دار شوند.

مسلم زاده از تدوین اطلس جغرافیایی شهرستان  که برای اولین بار در کشور اجرا شد خبر داد و افزود: از کارکردهای اطلس شهرستان جزیی کردن مسائل و مشکلات محله ها  و پایش آمارسنی در هر محله و منطقه است که به دستگاه ها در حل آسیب های اجتماعی کمک شایانی می کند.

فرماندار شهرستان از وجود هشت هزار اتباع بدون کارت در شهرستان خبر داد و گفت: آمار اتباع دارای کارت نیز فراوان است و مسئولان شهرستان با مشکلات اتباع نیز روبرو هستند.

وی با ابراز تاسف از بحث آمار طلاق وخشونت در خانواده خبرد داد و اضافه کرد: اینگونه نشستهای تخصصی  باید خروجی مناسب داشته باشد و سازمانهای مردم نهاد برای اینگونه آسیبها می توانند قدم های موثری بردارند.

مسلم زاده از اجرای طرح مانا سخن گفت و ادامه داد: اداره بهزیستی طرحی به نام مانا اجرا کرد که 138دختر نوجوان در گروه های مختلف به شناخت آسیبهای اجتماعی از دید خود پرداختند وبه کمک تسهیلگران اداره بهزیستی ریشه ها و ثمره های آسیبها راشناسایی کرده و بیانیه هایی از آن استخراج کردند که این طرح هم پیام اور بود وهم پیام بر.

فرماندار شهرستان خمینی شهر در پایان از همگان خصوصا قشر جوان دانشجو درخواست کرد: تمام همت خود را در به جامعیت رساندن شعار  ارتقاء سطح جامعه عملی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه