English

فرماندار شهرستان خمینی شهردر گفتگو با موج اعلام کرد

ثبت نام‌ ۶۵نفر از داوطلبین منتخب در دوره یازدهم مجلس در شهرستان خمینی شهر

فرماندارشهرستان خمینی شهر گفت: ثبت نام 65 نفر از داوطلبین منتخب در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان خمینی شهر به پایان رسید.

ثبت نام‌ 65نفر از داوطلبین منتخب در دوره یازدهم مجلس در شهرستان خمینی شهر

محمود مسلم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در ارتباط با ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان خمینی شهراظهار کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طبق برنامه های زمانبندی ابلاغ شده کلید زده شد.

وی از شعار انتخاباتی که گام دوم انقلاب قانون مداری بی طرفی و انسجام ملی است خبر دادو گفت: شعار انتخاباتی را در سرلوحه فعالیت خود قرار دادیم.

مسلم زاده تصریح کرد: در شهرستان خمینی شهرطبق ماده32 قانون انتخابات همزمان با شروع نام نویسی از داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی اقداماتی در خصوص تشکیل هیات های اجرایی انتخابات صورت گرفت.

فرماندار خمینی شهر تعداد داوطلبین ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره نهم 17نفر برشمردو افزود: داوطلبان دوره دهم 38نفر بوده و ثبت نام در یازدهمین دوره با ثبت نام 65نفر به پایان رسید.

وی از آمار ثبت نام کنندگان خبر داد و اضافه کرد: در روز اول 5نفر، روز دوم 5نفر، روز سوم 8نفر، روز چهارم 8نفر، روز پنجم 2نفر، روز ششم 10نفرو  روز هفتم 27نفر در محل فرمانداری شهرستان خمینی شهر  ثبت نام کردند.

مسلم زاده توضیح داد:  ترکیب جنسی داوطلبان دوره نهم 100%آقایان، دوره دهم 89درصد آقایان و 11درصد خانم ها بوده و دوره یازدهم داوطلبین آقا 89درصد و 11درصد خانم ها حضور فعال داشتند.

فرماندار خمینی شهر گفت:لازم به ذکر است از دوره های قبل ، دوره نهم  به صورت شفاف گزارشی موجود نیست و اطلاعاتی در دسترس وجود ندارد.

محمود مسلم زاده ترکیب سنی داوطلبین را عنوان کردو ادامه داد: جوانترین ثبت نام کننده  30ساله و بالاترین سن نیز 70سال  است؛ از نظر سطح تحصیلات 8نفر لیسانس، 45نفر فوق لیسانس، 7نفر دکتری، و 5نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

وی از نظر ترکیب شغلی 30نفر کارمند، 10نفر استاد دانشگاه، 3نفر بازنشسته، 9نفر آزاد، 5نفر فرهنگی، 1نفر پزشک، 3نفر روحانی، 4نفر وکیل و قاضی، 2نفر هم سایر مشاغل را اعلام نمود.

فرماندار شهرستان خمینی شهر با اشاره به هیئت اجرایی شهرستان که با حضور 27نفر از معتمدین، اعضای هییت نظارت بر انتخابات، اعضای حقوقی و اجرایی انتخابات تشکیل شد، افزود:  8نفر از کسانی که بیشترین آرا را  بدست آورند به عنوان هیات اجرایی به عنوان اعضای اصلی و 5نفر نیز به عنوان علی البدل هیات اجرایی انتخابات شهرستان خمینی شهر انتخاب شدند.

مسلم زاده در ادامه تذکر داد: براساس رویکردی که در دستور کار بود طی ارسال لیست 30نفره معتمدین و برگرفته از کسانی است که خط مشی نظام و رهبری و همراهی با دولت را مدنظر داشتند ارسال شدو برای لیست دوم براساس اقداماتی که صورت پذیرفت افراد به صورت 50درصد 50درصد چینش و ابلاغ شدند.

وی اظهار کرد: 28نفر معتمدین از سوی هیئت نظارت مورد تایید شدند که 27نفر حاضر شدند و اعضای هیئت اجرایی انتخاب شدند.

مسلم زاده اعضای اصلی را  حسن حیدری هرستانی، سیدعلی مجیدی، عباس کیانی خوزانی، محمدعلی حاجیان، اکبر مجیری اندانی، قاسم شیروی خوزانی، مرتضی جلالی کوشکی، علیرضا توکلی دینانی معرفی کرد.

وی همچنین به معرفی اعضای علی البدل: محمد شرفا، محمدعلی پورشریعت، محمدعلی خادمی، احمد وطنخواه ورنوسفادرانی، حسین پیمانی فروشانی پرداخت.

فرماندار مردم شهرستان خمینی شهر را محق دانست وادامه داد: امیدواریم که از جانب هیئت اجرایی برگزیده شده قانون مداری و بی طرفی را در بین اعضای هیئت اجرایی شاهد باشیم و با صلاحیت و اظهارنظری که براساس استعلام دستگاه های چهارگانه صورت می دهند انتخابات پر شور و نشاطی را در شهرستان خمینی شهر شاهد باشیم.

محمود مسلم زاده  گفت: اعتقاد داریم مشارکت احزاب، گروه ها، می تواند موجبات حضور حداکثری در انتخابات شهرستان را برقرار کند و آن چیزی که برای ما حائز اهمیت است و به نوعی از دستگاه حاکمیت انتظار می رود، رعایت قانون، قانون‌مداری و بی طرفی است که باید سرلوحه اقدامات باشد.

فرماندار شهرستان خمینی شهر خاطر نشان کرد: انتخابات حرکتی سیاسی و اجتماعی است و برگزاری انتخابات در راستای قانون می تواند احترام و رعایت به حقوق انتخاب کنندگان و حتی منتخبان باشد و تبیین مردم سالاری دینی است و امیدواریم با رویکردی که هیئت اجرایی باید امین و امانت دار و نماینده قابل اعتماد مردم و کاملا بی طرف در انتخابات برای شهرستان باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه