English

جزئیات آخرین روز ثبت‌ نام از داوطلبان انتخابات مجلس

آخرین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس از ساعت هشت صبح آغاز شد.

جزئیات آخرین روز ثبت‌ نام از داوطلبان انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری موج، آخرین روز ثبت‌ نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور از ۸ صبح امروز (شنبه) آغاز شد.

داوطلبان این انتخابات تا ۱۶ آذر فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک لازم، در انتخابات ثبت‌نام کنند. مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت است.

بنابر اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات کشور، داوطلبان می­‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک زیر به وزارت کشور، فرمانداری­‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه، سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی ‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

در ساعت اول ، آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای مجلس یازدهم حسین مظفر از نمایندگان ادوار مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در وزارت کشور برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی اسفند ماه ثبت نام کرد.

 عبدالحسین روح الامینی نیز از جمله چهره‌های سیاسی بود که صبح امروز در وزارت کشور ثبت نام کرد.

تعدادی از وزرای دولت دهم با حضور در ستاد انتخابات و یا فرمانداری ها نام خود را در فهرست داوطلبان انتخابات مجلس در ایستگاه یازدهم ثبت کرده بود.

علی مطهری، مصطفی کواکبیان، محمد علی وکیلی، بهروز نعمتی، فاطمه رهبر، حسین سبحانی نیا، محمود صادقی، فرید موسوی هم از جمله چهره های سیاسی بودند که به وزرات کشور رفتند تا بخت خود را برای حضور در رقابت انتخابات مجلس یازدهم امتحان کنند.

مجید امیدی شهرکی مدیرعامل ایرنا در دوران دولت احمدی‌نژاد نیز به ستاد انتخابات کشور آمد تا برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کند.

امید کریمیان نماینده مردم در دوره مجلس نهم از حوزه انتخابیه فریمان به ستاد انتخابات کشور آمد و ثبت نام کرد.

حسن ونایی نماینده مردم ملایر در مجلس هشتم از حوزه انتخابیه ملایر ثبت نام کرد.

علی شاهرخی قبادی نماینده مردم کوهدشت در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی برای انتخابات ثبت نام کرد.

سعید زیباکلام استاد علوم اجتماعی دانشگاه تهران از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

امیرابراهیم رسولی مدیر مسئول سایت و ماهنامه نماینده از حوزه انتخابیه تهران برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

الیاس نادران نماینده دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی به ستاد انتخابات کشور آمد و در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

خواهر فریده اولاد قباد نماینده مردم تهران در مجلس دهم و عضو فراکسیون امید نیز ثبت نام کرد.

سید محمدحسین محمدی نماینده دوره مجلس نهم از حوزه انتخابیه گلپایگان ثبت نام کرد.

حسن تامینی نماینده دوره هشتم و نهم مجلس از حوزه انتخابیه رشت داوطلب ورود به مجلس یازدهم شورای اسلامی شد.

محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس دهم به ستاد انتخابات کشور آمد تا از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کند.

پیمان فروزش نماینده مردم زاهدان در مجلس هشتم از حوزه انتخابیه زاهدان ثبت نام کرد.

محمدزارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با حضور در ساختمان فاطمی، برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری مجلس از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

سید حسن موسوی تبریزی نماینده دور اول مجلس به ستاد انتخابات کشور آمد تا مجددا از حوزه انتخابیه تهران داوطلب ورود به مجلس یازدهم شود.

مهدی کوچک‌زاده نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی به ستاد انتخابات کشور آمد و برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

حشمت الله فلاحت پیشه رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت و عضو سابق شورای شهر تهران از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

حجت الاسلام حسن نوروزی از حوزه انتخابیه بجنورد برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرد.

حامد قادرمرزی نماینده ادوار مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه قروه برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد.

بهنام محمودی والیبالیست سابق تیم ملی ایران به ستاد انتخابات کشور آمد تا از حوزه انتخابیه کرج برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه