English

رامین صادقی:

۸۳ نانوایی واحد آزادپز فاقد پروانه فعالیت هستند/ ۹۸ درصد واحدهای نانوایی از جوش شیرین استفاده نمی‌کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در شهرستان اردبیل 83 نانوایی در واحد آزادپز فاقد پروانه فعالیت هستند.

83 نانوایی واحد آزادپز فاقد پروانه فعالیت هستند/ 98 درصد واحدهای نانوایی از جوش شیرین استفاده نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت:در شهرستان اردبیل 83 نانوایی در واحد آزادپز فاقد پروانه فعالیت هستند که نسبت به تعیین تکلیف آنها بر مبنای کیفیت اقدام خواهد شد.

وی افزود: در سطح شهرستان اردبیل حدود یک هزار 200 واحد نانوایی فعالیت می کنند که از این تعداد نصف سهمیه پز و نصف دیگر آن آزادپز هستند که از سوی کارشناسان نظارت دقیق بر تمامی واحد ها صورت می گیرد این واحدها باید در یک رقابت سالم کیفیت نان تولیدی خود را افزایش دهند.

98 درصد واحدهای نانوایی ما از جوش شیرین استفاده نمی‌کنند

صادقی ادامه داد: نانوایی‌ها باید به ساعت پخت و شروع فعالیت خود دقت کنند تا صبح زود فعالیتشان را آغاز کرده و با حذف کامل جوش شیرین از چرخه تولید کیفیت تولید نان را با مطلوبیت به پیش ‌ببرند.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند هرگونه شکایت خود را از کیفیت پایین نان تولیدی در اردبیل با سامانه 124 در میان بگذارند و دادستان اردبیل به عنوان مدعی‌العموم به این پرونده ورود پیدا کرده تا نسبت به مقابله با کم‌فروشی و سایر جرایم اقدام قانونی و به موقع انجام دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 98 درصد واحدهای نانوایی ما از جوش شیرین استفاده نمی‌کنند و نسبت به رعایت چونه نان با دقت بیشتری عمل می‌کنند که سعی بر این است تا در یک رقابت سالم افزایش سهمیه آرد را منوط به ارتقای کیفیت کنیم تا نانوایان حق و حقوق مشتری را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه