English

رامین صادقی خبر داد؛

۶۰۰ مورد بازرسی توسط بازرسان از واحدهای صنفی شهر اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بیش از 600 مورد بازرسی توسط بازرسان از واحدهای صنفی شهر اردبیل صورت گرفته است.

600 مورد بازرسی توسط بازرسان از واحدهای صنفی شهر اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اردبیل گفت: بیش از 600 مورد بازرسی توسط بازرسان از واحدهای صنفی شهر اردبیل صورت گرفته که خوشبختانه هیچگونه مشکل و تخلفی طی این بازدیدها ملاحظه نشده و مطابق برنامه‌ریزی بازرسی هر روز حتی روزهای تعطیل از بخش‌های مختلف بازار صورت می‌گیرد.

او افزود: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود کالاهای اساسی در اردبیل وجود ندارد و از کلیه دستگاه‌های اجرایی و مردم درخواست داریم تا هرگونه اقدامات مرتبط با احتکار و افزایش قیمت را به سامانه 124 اطلاع دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: در دو روز گذشته به کلیه واحدهای صنفی و فروشگاهی اعلام شده تا نسبت به نصب اتیکت قیمت بر روی کالاها اقدام کنند تا شاهد گران‌فروشی و افزایش قیمت خودسرانه نباشیم و بازرسان نیز با سهولت کار خود را انجام دهند.

صادقی گفت: پس از افزایش قیمت بنزین گزارشات مبنی بر افزایش قیمت به سامانه 124 حدود 50 درصد افزایش یافته که با حضور به موقع بازرسان موضوعات به صورت میدانی پیگیری شده است که عمده‌ترین گزارشات در خصوص افزایش کرایه ناوگان داخلی و بین شهری بوده و خوشبختانه در زمینه افزایش قیمت کالاها در اردبیل گزارشی مخابره نشده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه