English

رامین صادقی:

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در اردبیل گشایش یافت

سومین جشنواره عرضه مستقیم مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل در نمایشگاه بین المللی اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سومین جشنواره عرضه مستقیم مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل در نمایشگاه بین المللی اردبیل گشایش یافت.

وی افزود: امروز با حضور مسئولان استان و تولیدکنندگان مبل این نمایشگاه گشایش یافته و فرصت مناسبی برای ارائه تولیدات داخلی در بخش مبلمان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به این که در این نمایشگاه بیش از 42 غرفه محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند افزود: واحدهای تولیدی از خود استان بودند که فرصت مناسبی برای معرفی محصولات خود برای عرضه محصولات استانی پیدا کرده‌اند.

صادقی بیان کرد: این نمایشگاه تا 17 آبان ماه در محل نمایشگاه دائمی بین‌الملی اردبیل دایر است و  غرفه‌داران از ساعت 15 تا 21 شب محصولات تولیدی خود را به معرض نمایش می‌گذارند و علاقه‌مندان می‌توانند محصولات مورد نیاز در این بخش را با برخورداری از 30 درصد تخفیفات نمایشگاهی تهیه کنند.

وی بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه با همکاری اتحادیه مبلمان ارائه شده و واحدهای تولیدی شرکت‌کننده در این نمایشگاه ثابت بوده و مورد اعتماد مشتریان هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 300 کارگاه تولید مبلمان و سرویس خواب در استان فعالیت می‌کنند و اردبیل ظرفیت خوبی در این زمینه دارد و محصولات تولیدی کیفیت خوبی دارند و به شکل استاندارد ساخته شده‌اند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه