English

تشدید برخورد با نانوایی های متخلف در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تشدید برخورد با نانوایی های متخلف در سطح استان اردبیل خبر داد.

تشدید برخورد با نانوایی های متخلف در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی با تاکید بر لزوم انجام بازرسی‌های حوزه آرد و نان گفت: نظارت بیشتر بر کار نانوایی ها در دستور کار معاونت نظارت و بازرسی سازمان قرار دارد و با متخلفان برخورد جدی می شود.

وی بیان کرد: سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و آنها باید از کیفیت نان مصرفی خود اطلاع و اطمینان داشته باشند به همین دلیل، واحد‌های نانوایی نیاز به بازدیدهای مستمر و پیوسته دارند چرا که نان به عنوان قوت اصلی در سبد غذایی مردم است و تلاش همه ما باید در عرضه نان با کیفیت و جلب رضایت ‌مندی مردم باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: راه اندازی کمیته ارزیابی کیفیت نان ، نمونه برداری از واحدهای نانوایی سطح شهر ، بررسی نمونه های نان در محل سازمان صنعت ، معدن و تجارت با حضور نمایندگان ادارات ، بهداشت و غذا و دارو، غله ، فرمانداری و اتحادیه نانوایی ، تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی و افزایش اکیپ بازرسی و... ازجمله اقدامات سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در راستای ارتقای کیفیت نان در استان می باشد .

صادقی تصریح کرد: با عنایت به‌ اینکه قوت غالب شهروندان نان بوده و در سبد خانواری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تخلفات این بخش نیز در نهایت دقت و با شدت و حدت بیشتری رسیدگی و مجازات قانونی برای متخلفان در نظر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد : از اول فروردین ماه سالجاری 8 هزار و 819 مورد بازرسی از نانوایی­ها در سطح استان به ثبت رسیده است و در پی بازرسی‌ها ، تعداد 421 پرونده به ارزش بالغ بر 570 میلیون ریال ، پس از تکمیل جهت طی مراحل قانونی و رسیدگی ، به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: عمده تخلفات در این پرونده‌ها به‌ترتیب کم‌فروشی 157 فقره، گرانفروشی 64 مورد ، عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه 14 فقره ، عدم رعایت بهداشت 8 فقره وبقیه سایرموارد بوده که برابر قانون و مقررات با آنها برخورد شده.

صادقی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از نانوایی‌ها مراتب را از طریق سامانه ارتباطی124، آدرس دقیق واحد نانوایی و نوع تخلف آن را به سازمان صنعت ، معدن و تجارت در اردبیل و شهرستانهای تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه