English

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل عنوان کرد؛

اجرای طرح نظارتی ویژه در نوروز ۹۸ در اردبیل

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز 98 از بهمن ماه آغاز شده تا آخر فروردین ماه 98 همزمان با سراسر کشور در سطح استان اردبیل نیز اجرا می شود .

اجرای طرح نظارتی ویژه در نوروز 98 در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج از اردبیل، رامین صادقی پیش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  نظر به اهمیت ساماندهی و تنظیم بازار کالا و خدمات و تشدید برخورد با متخلفان و سود جویان، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف بصورت منسجم و هماهنگ، بر نحوه عملکرد کلیه واحد های تولیدی، توزیعی و خدماتی در سطح استان نظارت ویژه و مستمر خواهند داشت.

وی افزود: واحد های صنفی و خدماتی حتما باید نصب قیمت برروی کالا و یا نصب تابلو نرخ دستمزد خدمت در محل کسب می باشند ، در غیر اینصورت با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. 

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل خاطر نشان کرد : کلیه واحدهای صنفی مکلفند از فروش هر نوع کالای بی کیفیت خودداری نمایند و برای فروش فوق العاده ملزم به اخذ مجوز از اتحادیه مربوطه می باشند .

وی در ادامه افزود : شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی، حراج غیرقانونی و ... ، موارد را  از طریق سامانه ارتباطی 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی در اردبیل و شهرستانهای تابعه  اطلاع دهند تا سریعاً تحت رسیدگی قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه