English

رامین صادقی:

قیمت جدید سوخت نباید منجر به افزایش قیمت کالاها شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: قیمت جدید سوخت نباید منجر به افزایش قیمت کالاها شود.

قیمت جدید سوخت نباید منجر به افزایش قیمت کالاها شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به منظور ثبات در بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، مردم هر گونه افزایش در نرخ‌های مصوب را بلافاصله گزارش دهند تا برخوردهای لازم انجام پذیرد.

وی با تأکید بر اینکه قیمت جدید سوخت نباید منجر به افزایش قیمت کالاها شود، افزود: سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آماده دریافت گزارشات مردمی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: پیش از این اپراتور سامانه ۱۲۴ تا ساعت ۱۷ در استان اردبیل فعالیت می‌کرد که از امروز با توجه به اهمیت قضیه خدمات اپراتور تا ساعت ۲۲ شب ادامه داشته و بعد از آن نیز هر گونه گزارش مردمی به صورت اتوماتیک ضبط شده و در روز بعد مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

صادقی ادامه داد: اکیپ های دو نفره با همراهی بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه‌های تحت پوشش در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه به صورت ویژه بازرسی‌های لازم را از واحدهای عرضه کالا انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: طی نامه به نهادهای تاکسیرانی، آژانس‌ها، وانت داران و ... اعلام شده که چون سهمیه بنزین به اندازه کافی به فعالان این بخش‌ها اعطا شده، حق افزایش کرایه را به هیچ عنوان نخواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: در مورد ذخایر کالاهای اساسی در استان نیز هیچ گونه مشکلی وجود نداشته و به عمده فروشان و تجار نیز این اجازه و دسترسی داده شده تا به میزان تقاضای بازار کالاهای مورد نیاز را وارد استان نموده و در سامانه جامع انبار ثبت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه