English

سعید ناجی:

نارضایتی مردم خطرناک ترین آفند غیر عامل است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، با بیان اینکه نارضایتی مردم خطرناک ترین آفند غیر عامل است، گفت: باید در ارائه خدمات و پاسخگویی به مردم نهایت دقت را انجام داد.

نارضایتی مردم خطرناک ترین آفند غیر عامل است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همایش پدافند غیر عامل در استان، افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی نشان داده که پشتوانه مردمی همواره بهترین پدافند غیرعامل بوده و هست و باید برای حفظ آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه تخریب و زیر سوال بردن غیر منطقی خدمات دولت، زیر سوال بردن مجموعه نظام است، بیان کرد: برخی امروز با استفاده از تریبون های مختلف سعی بر تخریب و زیر سوال بردن خدمات دولت را دارند آنها باید بدانند که این امر موجب تضعیف و زیر سوال بردن مجموعه نظام می شود.

ناجی تاکید کرد: نباید با هدف سیاسی و با تهمت و افترا مردم را نسبت به تلاش های دولت در راستای ارایه خدمات ناامید کرد زیرا نگاه مردم به دولت و عملکرد آن است و ناامیدی مردم از دولت موجب ناامیدی آنها از مجموعه نظام می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: نباید با حرف های نادرست و تحلیل های غلط برای تخریب ساختار سیاسی رقیب تبدیل به آفند عامل شد و برای کشور و نظام هزینه ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: هماهنگی و همدلی تمامی مجموعه نظام موجب رضایت مردم و در نتیجه پدافند غیرعامل قوی و مستحکم می شود که هیچ چیزی نمی تواند در آن رسوخ کند.

ناجی تاکید کرد: زمانی که افراد برای اهداف سیاسی خرد خود اقدامات بزرگی بر علیه یکی از مجموعه های نظام یعنی دولت، انجام می دهد این حرکت ها تبدیل به آفند غیر عامل می شوند که خنثی کردن آنها بسیار سخت و انرژی بر خواهد شد.

وی با اشاره به ابعاد سخت افزاری پدافند غیر عامل گفت: تمامی دستگاه های متولی باید از نقش آفند و پدافند غیر عامل در ایمنی بخشی به زیر ساخت های موجود خود آگاه شوند و بتوانند راه های مقابله برای هر آفند احتمالی را پیش بینی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه