English

سعید ناجی:

مجریان انتخابات از جانبدارى داوطلبان پرهیز کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باید در اجرای انتخابات، بی طرف باشیم و از جانبداری بپرهیزیم چرا که بخش مهمی از سلامت انتخابات به عملکرد مجریان مربوط می شود.

مجریان انتخابات از جانبدارى داوطلبان پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باید تلاش کنیم تا فضا برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان مهیا شود و این امر بر عهده تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

سعید ناجی در جلسه ستاد انتخابات استان هرمزگان، با بیان اینکه برای داشتن مجلس قوی نیازمند یک انتخابات خوب هستیم، افزود: شفافیت همراه با رعایت اصل بی طرفی و تشویق مردم به منظور مشارکت حداکثری از نکاتی است که باید در برگزاری انتخابات پیش رو توسط فرمانداران با دقت اجرایی شود زیرا داشتن مجلس خوب نیازمند برگزاری انتخابات خوب است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه مهمترین اولویت ما برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم و در فضایی آرام و قانونمند است، افزود: رمز اولیه برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، قانونمندی، عملکرد شفاف، بی طرفی و صداقت مجموعه‌ی مجریان انتخابات است.

ناجی با بیان اینکه فرمانداران باید با تمامی کاندیداها به یک گونه برخورد کنند، بیان کرد: باید در انتخابات پیش رو، به دور از هر گونه سلیقه سیاسی، حقوق همه کاندیداها را محترم شمرده و این اطمینان در آن ها ایجاد شود که تمام کاندیداها از حقوق برابر برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: همگی باید در اجرای انتخابات، بی طرف باشیم و از جانبداری بپرهیزیم چرا که بخش مهمی از سلامت انتخابات به رفتار و عملکرد مجریان و دست اندرکاران برگزاری مربوط می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان فرمانداری را یک دستگاه نظارتی برشمرد و گفت: وظیفه اجرائی فرمانداری برگزاری انتخابات است و باید فرمانداران فعالیت های خود را به نحوی برنامه ریزی کنند که به آن نقطه مطلوب برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی