English

معاون استاندار کرمانشاه:

انتخابات کرمانشاه در این دوره ۵ درصد افزایش شعب دارد

محمدابراهیم الهی تبار گفت: طبق برآوردهای اولیه در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال حدود ۵ درصد افزایش شعب و از ۲۵ فرآیند برگزاری، ۲۴ فرآیند بصورت الکترونیکی خواهد بود.

انتخابات کرمانشاه در این دوره ۵ درصد افزایش شعب دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته دولت ، ابراز داشت: با رویکرد مثبت رسانه های کرمانشاه، امروز شاخص های فعالیت استان در سطح کشور از وجه خوبی برخوردار است.

الهی تبار تصریح کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیش رو داریم، ستاد انتخابات کرمانشاه با برگزاری نشست های مداوم از اردیبهشت ماه سال جاری شروع به فعالیت کرده است.

وی با تاکید بر رعایت قانونمندی و حفظ شفافیت در روند برگزاری انتخابات از سوی مسئولین، گفت: در این دور از انتخابات، ۱۳ حوزه در شهرستان ها و یک حوزه در شهرستان کرمانشاه فعالیت می کنند و چنینبرآورد می شود که ۳۰۳ نفر تاکنون اعلام آمادگی کرده اند و اقدامات اولیه خود را شروع کرده اند.

معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر ۱۳ محله در کرمانشاه در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت مدیریت ملی محله ای در حال فعالیت هستند و ۵۰۰ سمن به عنوان یک ظرفیت مثبت با ۸۰ طرح در غالب کاهش و کنترلی های اجتماعی مشغول به فعالیت هستند.

الهی تبار اعلام داشت: در حوزه انتصابات نیز در این دولت در استان کرمانشاه ۱۲۵ خانم در سمت های مختلف مدیریتی، ۲۷ درصد پست های دولتی به اهل سنت و ۷ درصد نیز اهل حق هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه