English

سعید ناجی مطرح کرد؛

تأمین امنیت راهپیمایى اربعین به عنوان یک حرکت معنوى و سیاسى

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: راهپیمایی اربعین یک حرکت معنوی و سیاسی است؛ دستگاه های متولی باید تلاش خود را جهت تامین امنیت مورد نیاز زائرین، به کار گیرند.

تأمین امنیت راهپیمایى اربعین به عنوان یک حرکت معنوى و سیاسى

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه گردهمایی بزرگ اربعین ، حرکت بزرگ سیاسی، فرهنگی و مذهبی است،  گفت: گردهمایی بزرگ اربعین حسینی حرکت بزرگ دینی و انقلابی جهان اسلام است و مردم با عشق و علاقه در این مراسم حضور می‌یابند.

ناجی افزود: گردهمایی اربعین یک نمایش عمومی و شکوهمند از وحدت و همبستگی میان مسلمانان است که در این راهپیمایی عظیم علاوه بر مسلمانان، ادیان مختلف و غیرمسلمان نیز حضور دارند که این خود موجب تقریب ادیان و اقوام مختلف می شود.

وی اضافه کرد: راهپیمایی اربعین نه تنها یک حرکت معنوی، بلکه یک حرکت سیاسی نیز  هست که در این سال ها موجب وحدت و نزدیکی بیشتر کشور ایران و عراق شده است.

ناحی با تاکید بر اینکه فرهنگ عاشورایی و حسینی مایۀ اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی است، گفت: اقبال و حضور مخاطبان و جوانان مسلمان از سراسر جهان اسلام در راهپیمایی اربعین حسینی یک گام بزرگ در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و ایجاد وحدت و محبت در بین امت‌های اسلامی است.

وی با اشاره به خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین فضیلت بسیاری دارد، افزود: باید فرصت پیش آمده برای خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) را ارج نهیم و برای ارائه خدمات بهتر  برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: در همین راستا دستگاه های متولی باید تلاش خود را جهت تامین امنیت مسیرها، مواکب و حمل و نقل مورد نیاز زائرین، به کار گیرند.

ناجی تاکید کرد: با توجه به ضرورت پیوست فرهنگی و تبلیغی موکب های اربعین و ارائه خدمات فرهنگی شایسته است مسئولین موکب ها زمینه های لازم را در موکب جهت انجام عملیات فرهنگی و تبلیغی فراهم کنند.

وی اظهار داشت: هر موکب یک سنگر فرهنگی و تبلیغی در مواجهه با تهاجم وسیع و بسیار گسترده دشمن در تحت تاثیر قرار دادن افکار و اندیشه های مردم، به خصوص جوانان است؛ لذا باید موکب ها به صورت چند منظوره و با درک مناسبی از فضای موجود به ارائه حداکثری خدمات فرهنگی و تبلیغی نیز پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه