English

استاندار کردستان:

اولین تاثیر سیاه نمایی ناامید کردن مردم از توسعه است

استاندار کردستان با انتقاد چندین بار از تخریب های انجام شده اظهار داشت: اولین تاثیر سیاه نمایی نا امید کردن مردم از توسعه در کردستان است.

اولین تاثیر سیاه نمایی ناامید کردن مردم از توسعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا امروز یکشنبه در همایش تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر کردستان اظهار داشت:‌ اینکه همواره کردستان را با این همه شهدایی که در دفاع از مرزهای این استان به شهادت رسیدند، استانی با پسوندهای قاچاق، فساد و کولبری نشان دهیم، پسندیده نیست.

وی با بیان پرسش که مگر در سایر استان‌ها این مشکلات وجود ندارد، اضافه کرد:‌ هر چه چهره استان را با این پسوندها نشان دهیم مشکلی را از کردستان حل نمی‌کند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه همه استان را با چهره‌ای فقیر به تصویر بکشیم چه مشکلی را حل می‌کنیم، افزود:‌ استان در مسیر توسعه قرار دارد اما هیچ‌وقت از توانمندی‌ها، نقاط قوت و کارهای خوبی که صورت می‌گیرد صحبت نمی‌شود و همیشه از مشکلات و کاستی‌ها صحبت شده است.

وی با بیان اینکه اگر دستگاه‌های اجرایی مشکلی دارند عملکرد ما و دستگاه‌های نظارتی زیر سئوال می‌رود، تاکید کرد:‌ چرا باید اجازه دهیم عده‌ای با اهداف خاص کردستان را مظلوم و فقیر جلوه دهند.

مرادنیا با اشاره به اینکه تمام استکبار جهانی در مقابل ایستاده است، گفت:‌ به جای روحیه دادن به همدیگر و مردم و اعتمادسازی چرا در زمین دشمن بازی کنیم، این شیوه ادامه راه شهدا محسوب نمی‌شود، باید به جای آن کار و تلاش را بیشتر کنیم.

استاندار کردستان گفت:‌ اولین تاثیر سیاه‌نمایی که از سوی برخی با هر هدفی انجام می شود، ناامید کردن مردم از توسعه، ممانعت از سرمایه‌گذاری یا ماندن سرمایه گذار در استان است.

وی با بیان اینکه به هر نقطه‌ای از استان بروید کارگاهی از راه‌سازی فعال است، اظهار داشت:‌ مشکل ما در راه‌سازی در استان هزینه چند برابری به دلیل شرایط جغرافیایی است.

استاندار کردستان گفت:‌ در کشاورزی به طور جد در حال فعالیت هستیم و ۹۶ هزار هکتار تخصیص آب صورت گرفته است.

وی به فعالیت‌های تخریبی در فضای مجازی و با نام رسانه اشاره کرد و افزود:‌ مخربین شناسایی شده و بزودی مشخص می‌شود این قبیل اقدامات آنها از کجا سرچشمه گرفته‌ است.

مرادنیا تاکید کرد: ما در استانداری کردستان از نقد استقبال می‌کنیم و انتطار داریم هر جا کاستی بود اعلام شود اما سیاه‌نمایی با نقد تفاوت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه