English

استاندار کردستان:

توسعه کردستان نیازمند حمایت مردم، مسئولان و منتقدان است

استاندار کردستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان با انتقاد از برخی رسانه های استان اظهار داشت: توسعه کردستان نیازمند حمایت مردم، مسئولان و منتقدان است.

توسعه کردستان نیازمند حمایت مردم، مسئولان و منتقدان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان، از رسانه‌ها خواست با تبلیغات خلاف واقع علیه دولت بذر نا امیدی در دل مردم نکارند و تلاش کنند خدمات و اقداماتی که نظام و دولت در مناطق مختف از جمله کردستان ارایه می‌کنند به اطلاع مردم برسد.

وی با بیان اینکه برخی رسانه های استان به هیچ عنوان به امیدبخشی و ایجاد نشاط در جامعه نمی پردازند، افزود: در یک سال اخیر شاهد بودیم برخی با برجسته کردن تورم نقطه به نقطه، کردستان را در صدر تورم و گرانی کشور نشان می‌دادند اما وقتی این استان در مرداد امسال به عنوان آخرین استان کشور در این مقوله قرار گرفت همان رسانه‌ها در قبال آن سکوت کردند.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه نامساعد جلوه دادن فضای استان، تاثیرات بسیار منفی از جمله در حوزه سرمایه گذاری دارد، گفت: توسعه استان نیازمند حمایت همه جانبه مردم، مسئولان و منتقدان است و رسانه ها هم باید به عنوان پل ارتباطی بین این ارکان رسالت خود را با بازگویی واقعیت‌ها و بدون اهداف شخصی و سیاسی انجام دهند.

مرادنیا به شایعه رتبه اول کردستان در فساد اداری که توسط برخی از رسانه و فضای مجازی به استناد یک نظر سنجی با جامعه آماری تنها ۳۹ نفر پرداخت و با بیان اینکه چنین تعریفی از استان باعث فرار سرمایه‌ها و ضربه زدن به مدیران کارآمد است از دستگاه‌های نظارتی استان خواست با تمام توان با فساد اداری و مدیران فاسد برخورد کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد نگرانی موجب یاس و سرخوردگی مردم و مدیران می شود، یادآور شد: بسیاری از رسانه‌ها نه تنها خدمات دولت را به مردم اعلام نمی‌کنند بلکه با ناکارآمد نشان دادن دولت و نسبت دادن شایعات ساختگی در زمینه فساد اداری به دولت مردان قصد دارند مردم را از نظام مأیوس کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه کار برای توسعه استان باید شبانه روزی باشد از همه مدیران خواست تا برای تحقق این مطالبه مهم مردمی وقت بیشتری اختصاص دهند و گفت: استان به کار و فعالیت بیشتر در فضای امن و آرام نیاز دارد تا از همه ظرفیت‌ها برای بهبود شرایط مورد نظر جامعه استفاده شود.

مرادنیا با اشاره به اینکه طرح شایعات می تواند موجب دلسردی و یاس مدیران و مردم می‌شود، افزود: با وجود همه شایعات باید از فرصت خدمتگزاری خود برای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی