English

استاندار کردستان تاکید کرد:

اقتدار قوه قضاییه موجب ایجاد فضای امن درجامعه است

استاندار کردستان با اشاره با کمترین آمار جرم وبزهکاری در استان کردستان افزود: اقتدار قوه قضاییه موجب ایجاد فضای امن در جامعه است.

اقتدار قوه قضاییه موجب ایجاد فضای امن درجامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا امروز پنجشنبه در دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های شهدا، ایثارگران استان کردستان در دانشگاه کردستان اظهار داشت: کُردها هم مرزدار مرزهای جغرافیایی و هم مرزدار الگوهای اخلاقی و دینی هستند البته برخی همواره خواسته‌اند چهره‌ای خشن و امنیتی از این استان نشان دهند اما در رسیدن به مقصودشان ناکام مانده‌اند و با همه اینها، کردستان به سمت آرامش، امنیت و توسعه در حال حرکت است.

استاندار کردستان در ادامه تصریح کرد: این استان ، سرزمین فرهنگ و هنر و دارای مردمی است که دل در گرو نظام دارند.

 مرادنیا برگزاری 2 کنگره بزرگ فرهنگی در این استان در سال جاری را سندی از فرهنگی بودن کردستان دانست و افزود: تدین، نجابت و پاکدستی از شاخص های مردم این استان است که به واسطه همین ویژگی‌ها در ردیف آخر جرم و جنایت در کشور قرار داریم.

استاندار کردستان از دستگاه قضا خواست تا زمینه حمایت از مردم کردستان و سرمایه‌گذاران در استان را فراهم کند چون در سایه اقتدار دستگاه قضایی، فضای امن در جامعه فراهم شود.

وی اضافه کرد: برخی با ایجاد هیاهوی تبلیغاتی در فضای مجازی می خواهند تا کردستان را برای سرمایه گذاری ناامن جلوه دهند اما واقعیت کردستان چیزی جز آرامش و امنیت نیست.

مرادنیا همچنین اظهار داشت: کردستان به واسطه داشتن مردمی متدین و دیندار کمترین آمار و میزان وقوع جرم و جنایت را در سطح کشور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه