English

استاندار کردستان تاکید کرد:

ورود جدی فرمانداران به مقوله حمایت از سرمایه گذاران

استاندار کردستان در خصوص بحث سرمایه گذاران وعدم حمایت از آنان خواستار ورود جدی فرمانداران به این مقوله شد.

ورود جدی فرمانداران به مقوله حمایت از سرمایه گذاران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا روز دوشنبه در همایش فرمانداران استان کردستان عدم انعکاس خدمات دولت یکی از نقاط ضعف ارزیابی کرد و اظهار داشت: بخشی از علل بوجود آمدن ناامیدی در بین مردم به ضعف اطلاع رسانی بر می‌گردد که باید اصلاح شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه بهره مندی از منابع آب استان در درجه اول حق مردم منطقه است، افزود: اجرای این میزان تخصیص و تبدیل زمین های کشاورزی دیم به آب اعتباری معادل 700 هزار میلیارد ریال نیاز دارد که در این راستا نیز این امر به دفتر رهبر معظم انقلاب برای کمک منعکس شده است.

مرادنیا اضافه کرد: بی گمان تبدیل 96 هزار هکتار از اراضی دیم کردستان به آبی تحول شگرفی در کشاورزی و درآمد خانوارهای کردستانی ایجاد می کند.

وی بر حفظ جایگاه و منزلت فرمانداران به عنوان نماینده حاکمیت در شهرستان‌ها تاکید کرد و یادآور شد: مدیران کل باید با هماهنگی فرمانداران در شهرستان‌ها حضور یابند و با آنان جلسات مشترک برای رفع مشکلات برگزار کنند.

مرادنیا با بیان اینکه در استان انتقادهایی از عدم حمایت از سرمایه گذاران مطرح است، گفت: این فضا در استان باید شکسته شود و فرمانداران در شهرستان‌ها باید به این موضوع ورود جدی داشته باشند.

وی جشن های نوروز، کنگره 5400  شهید استان کردستان و کنگره مشاهیر کُرد را سه برنامه فاخر استان از آغاز سال دانست و افزود: کنگره مشاهیر کرد بازتاب گسترده ای در سطح ملی داشت و واکنش مثبت مقامات ارشد کشور را به دنبال داشت.

استاندار کردستان با انتقاد از عدم انعکاس خدمات دولت از سوی مدیران و مسئولان و برخی رسانه ها این نقص را از نقاط ضعف در کشور و به تبع این استان اعلام کرد.

مرادنیا به فرمانداران یادآوری کرد جهت ایجاد نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی توجه به گسترش ورزش های همگانی را مد نظر قرار دهند.

استاندار کردستان تاکید کرد: برخی پروژه ها در شهرستان‌ها برای به نتیجه رسیدن نیازمند بازدید مداوم هستند که برای نمونه سالن ورزشی شش هزار نفری گولان سنندج است که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد و در نیمه دوم سال درتلاش هستیم یک مسابقه بین المللی را میزبانی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه