English

استاندار کردستان عنوان کرد:

برگزاری جشنواره دف نوای رحمت تاثیر گذار باشد

استاندار کردستان با اشاره به پتانسیل های فرهنگی استان گفت: برگزاری جشنواره دف نوای رحمت بایستی به گونه ای باشد که تاثیر گذاری مناسبی را ایجاد نماید.

برگزاری جشنواره دف نوای رحمت تاثیر گذار باشد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا ظهر امروز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت اظهار داشت: باید در اجرای چنین برنامه هایی با دیدی کلی و توسعه نگر گام برداشت، چون برگزاری برنامه های فرهنگی در توسعه استان و تصمیمات آینده نیز بسیار تاثیرگذار است.

استاندار کردستان تصریح کرد: باید پیش از برگزاری برنامه ها و جشنواره های فرهنگی روی بحث تبلیغات بهتر و موثرتر کار کرد.

وی بر اجرای کارهای فرهنگی در سطح ملی و برندسازی آن تاکید کرد و افزود: مجموعه ها و دستگاه های مختلف در راستای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره دف نوای رحمت تلاش کنند چرا که بحثی دستگاه محور نیست بلکه موضوع مربوط به کردستان است.

مرادنیا برگزاری برنامه های فرهنگ محور را در ایجاد دیدگاه مثبت مردم کشورمان نسبت به کردستان بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: دستگاه ها و مسئولان استان برای برگزاری جشنواره دف نوای رحمت همکاری جدی داشته باشند تا با کیفیت و آبرومندانه برگزار شود.

وی خواستار اجرای برنامه های فرهنگی در مناطق حاشیه شهرها شد و اضافه کرد: باید ضمن تامین اعتبار، در طول سال برنامه های مختلف فرهنگی را در این مناطق برگزار کرد.

استاندار کردستان گفت: ضروری است با اجرای برنامه های ماندگار فرهنگی، این استان را در سطح کشور مطرح کرده و مردم مناطق مختلف را متوجه ظرفیت های خوب استان کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه