English

با حضور استاندار کردستان انجام شد؛

افتتاح چندین طرح در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت

استاندار کردستان در آیین افتتاح طرح های مهم در کردستان گفت: سهم طرح های قابل افتتاح در این هفته ۱۶۹ طرح به ارزش یک هزار و ۲۸۵ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال است.

افتتاح چندین طرح در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، استاندار کردستان اظهار داشت: سهم طرح های قابل افتتاح در این هفته ۱۶۹ طرح به ارزش یک هزار و ۲۸۵ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال است که ۱۲۶ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال از اعتبار این طرح ها از منابع ملی، ۴۱۷ میلیارد و ۸۴ میلیون ریال از محل اعتبارات استان و ۷۴۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال نیز از  سایر منابع تامین شده است.

بهمن مرادنیا گفت: سهم طرح های قابل کلنگ زنی نیز ۱۴ طرح و به ارزش ۲۱۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون ریال بوده که ۴۶ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال آن از محل اعتبارات ملی، ۵۴ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانی و ۱۱۲ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال آن از سایر منابع تامین می شود.

استاندار کردستان یادآور شد: طرح های تولیدی و سرمایه گذاری نیز سهم ۴۴ پروژه ای به ارزش ۵۹۳ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریالی از طرح های هفته دولت دارند که ۳۵۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال آن به صورت آورده اشخاص و ۲۳۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال آن نیز از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه