English

‍ افتتاح افزایش ظرفیت ۲۰ هزار تنی سیلوی کارخانه آرد گلنام آزادی

شامگاه سه شنبه با حضور استاندار کردستان، افزایش ظرفیت 20 هزار تنی سیلوی کارخانه آرد گلنام آزادی شهرستان سقز افتتاح شد.

‍ افتتاح افزایش ظرفیت 20 هزار تنی سیلوی کارخانه آرد گلنام آزادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شامگاه سه شنبه (23بهمن)، افزایش ظرفیت سیلوی آرد گلنام آزادی با حضور استاندار کردستان؛ فرماندار شهرستان سقز ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مدیران کل و مدیران شهرستان افتتاح گردید.

محمد خالد جعفری اظهار داشت:برای تکمیل این پروژه حدود 5 میلیارد تومان آورده شخصی هزینه شده است، که با احتساب فاز قبلی که در هفته دولت سال 96 افتتاح گردید، مجموعا 12 میلیارد تومان آورده شخصی هزینه شده، که این امر منجر به اشتغال 18 نفر و اضافه شدن 60000 تن به ظرفیت سیلوی گندم شهرستان شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در ادامه گفت: استان کردستان در سال جاری با تولید یک میلیون و صدو هفتاد هزار تن گندم رتبه دوم کشور را به دست آورد که دویست هزار تن آن به مصرف استان رسیده و بقیه آن نیز جهت مصرف سایر استانها منظور میگردد، که وجود 580 هزار تن ظرفیت سیلوی گندم و 350 هزار تن مجوز تاسیس سیلو اسباب نگهداری مطلوب تر تولیدات استان را فراهم می نماید.

جعفری همچنین تولید گندم این شهرستان در سال جاری را 215 هزار تن اعلام کرد و ظرفیت سیلوهای شهرستان را 132 هزار تن، و 45 هزار تن نیز در دست احداث بیان نمود، که مجموع این شرایط وضعیت مطلوبتر خرید گندم در شهرستان را در پی خواهد داشت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان در پایان مجموع طرحهای افتتاحی در دهه فجر شهرستان سقز در بخش کشاورزی را 147 پروژه با هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد و یکصد میلیون تومان اعلام نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه