English

استاندار کردستان در جمع مردم روستای نگل؛

بخش کلاترزان مستعد توسعه در بخش کشاورزی و گردشگری است

استاندار کردستان در دهمین و آخرین روز از ایام دهه فجر از بخش کلاترزان و روستای نگل بازدید کرد.

بخش کلاترزان مستعد توسعه در بخش کشاورزی و گردشگری است

بە گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا در مسجد جامع روستای نگل با بیان اینکه گازرسانی به روستای نگل کاری سخت اما ارزنده است گفت: ما به عنوان مسئولان این استان خود را در شادی و سختی‌های مردم شریک می‌دانیم و بر همین اساس همه تلاش خود را برای خدمت به مردم متدین این دیار بکار خواهیم گرفت.

استاندار کردستان با بیان اینکه امروز استکبار جهانی با اعمال تحریم‌های اقتصادی در صدد ضربه زدن به اراده مردم است گفت: بە فرمودە مقام معظم رهبری 22 بهمن امسال باید متفاوت‌تر از هرسال برگزار شود تا سبب یاس دشمنان شود.

مرادنیا در ادامە سخنان خود بر گازرسانی بە 20 روستای باقیماندە بخش کلاترزان تاکید کرد و گفت: علاوە بر گازرسانی باید تامین آب شرب بهداشتی و دفع فاضلاب روستاهای این بخش مورد توجه جدی واقع شود.

استاندار کردستان منطقه کلاترزان از توابع شهرستان سنندج را مستعد توسعه در بخش کشاورزی و گردشگری ذکر کرد و اظهار داشت: از محل اعتبارات استانی مبلغ 25 میلیارد تومان یارانە سود تسهیلات بانکی بە بخش صنعت و کشاورزی برای طرح‌های در آستانە اتمام پرداخت می‌شود کە توصیە میکنم از این فرصت استفادە شود.

مرادنیا اضافه کرد: امسال 174 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال روستایی پرداخت شده و احتمال دارد فاز دوم آن نیز اجرا شود.

وی یادآوری کرد: جهت کاهش بیکاری در مناطق روستایی کشاورزان حتما از این تسهیلات استفادە کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه