English

استاندار کردستان مدعی شد؛

کردستان فاقد فساد اداری می باشد

استاندار کردستان با اشاره به مولفه های توسعه کردستان افزود: برخی افراد اتهام فساد اداری را متوجه استان و مدیران آن میدانند که بنده این را رد می کنم.

کردستان فاقد فساد اداری می باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا شامگاه امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، اظهار داشت: استان کردستان دارای منابع وپتانسیل های خوبی هم از لحاظ انسانی وهم از لحاظ معدنی دارد.

استاندار کردستان تصریح کرد: مشاهده می‌شود که برخی به مدیران پاکدست استان تهمت و افترا می‌بندند که این مساله مانع ادامه آنان در مسیر خدمت‌گذاری و توسعه استان می‌شود که انتظار داریم دستگاه قضا از این مدیران به نحو احسن حمایت کند.

وی همچنین در خصوص اجرای برخی طرح های عمرانی در این استان برای ایجاد توسعه پایدار افزود: در اجرای راه آهن سنندج - همدان بخش عمده زیرسازی انجام شده و امسال برای این طرح ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و سال آینده بخش عمده ای از آن اجرایی می شود.

مرادنیا اضافه کرد: طرح آهن اسفنجی در سقز و تخصیص ۲۵۰ میلیارد ریال برای عمران شهری سنندج از دیگر اقدامات انجام یافته در این استان است.

وی در خصوص توسعه زیرساخت های حوزه راه این استان نیز گفت: ۳۲۰ کیلومتر از کریدور شمال جنوب در کردستان واقع شده که تاکنون ۱۲۵ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و امسال نیز ۱۰ هزار میلیارد ریال برای ادامه عملیات آن تخصیص یافته که با تکمیل این طرح بخش عمده ای از مشکلات زیرساختی و حمل و نقل استان حل می شود.

استاندار کردستان تاکید کرد: جاده جدید مریوان - سنندج از جاده های پرتردد استان است که سال قبل از دفتر رهبری ۵۰۰ میلیارد ریال به آن اعتبار تختصیص یافت و امسال هم همین مبلغ برای آن منظور شده تا این مسیر استراتژیک زودتر به بهره برداری برسد.

وی یادآور شد: همچنین دولت در خصوص توسعه بخش کشاورزی این استان امسال برای توسعه بخش کشاورزی آب مورد نیاز تبدیل ۹۶ هزار هکتار اراضی دیم به آبی را تخصیص داده که با استفاده از این اراضی حدود یک میلیون تن به میزان تولیدات استان اضافه می شود.

مرادنیا افزود: این طرح به همراه سه طرح پیشران کشاروزی شامل توسعه ۵۰ هزار هکتاری باغات، افزایش ۱۳ هزار تنی تولید گوشت قرمز و اراضی آبی ۶۰ هزار شغل جدید ایجاد و ۲۵ هزار شغل دیر را نیز تثبیت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه