English

استاندار کردستان خواستار شد:

برخورد جدی دستگاه قضا با هنجار شکنان در فضای مجازی

استاندار کردستان در خصوص واکنش دستگاه قضا با متخلفان فضای مجازی گفت: دستگاه قضا برخورد جدی تری با هنجارشکنان فضای مجازی نماید.

برخورد جدی دستگاه قضا با هنجار شکنان در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان جدید مرکز استان کردستان اظهار داشت: در فضای مجازی امنیت برای سرمایه گذار و مدیران اجرایی استان وجود ندارد و هر کس به هر طریقی مورد سوء استفاده افراد بی اخلاق و فرصت طلب قرار می گیرد.

استاندار کردستان تصریح کرد: برخی کاربران با بداخلاقی و تهمت و افترا به مسئولان و دیگر اقشار، در ذهنیت مردم اخلال و نگرانی ایجاد می کنند که باید دستگاه قضایی با این افراد برخورد جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه به نظارت در حوزه فضای مجازی غفلت شده است، افزود: در این فضا هیچ حد و حدودی رعایت نمی شود و به واسطه تهمت ها هیچ جایگاه امنی در جامعه وجود ندارد.

مرادنیا در ادامه خواستار توجه دستگاه قضایی در بکارگیری قضات اهل سنت شد و اضافه کرد: با توجه به اینکه اکثریت در این استان را پیروان اهل سنت و شافعی مذهب تشکیل می دهند، انتطار داریم قضات اهل سنت حضور پررنگ تری در دستگاه قضایی استان داشته باشند.

وی به شعار مطرح شده رهبری در سال جاری اشاره کرد و گفت: از دستگاه قضایی درخواست می شود به موضوع رونق تولید اهمیت بیشتری داده و در راستای تحقق این مهم تلاش خود را در حمایت از تولید بکار گیرند.

استاندار کردستان تاکید کرد: دستگاه قضایی می تواند با رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تعامل با بخش صنعت به روتق تولید و توسعه استان به پخش های مختلف کمک کند.

مرادنیا از اطاله دادرسی در دستگاه های قضایی استان انتقاد کرد و گفت: امیدواریم با همت قضات و دستگاه قضایی دادرسی ها به کمترین زمان ممکن کاهش یابد ضمن اینکه انتظار است با افراد خلافکار و سابقه دار جدی تر برخورد شود.

استاندار کردستان گفت: لازم است دستگاه قضایی و دادستانی در حوزه فضای مجازی با متخلفان جدی تر برخورد کرده و مانع از گسترش تهمت ها و بداخلاقی ها در این فضا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه