English

استاندار کردستان تاکید کرد:

حجم بالای قاچاق مربوط به کردستان نیست

استاندار کردستان با انتقاد از بسته بودن بازارچه های مرزی گفت: حجم بالای قاچاق مربوط به استانهای دیگر است و کردستان چنین حجمی را ندارد.

حجم بالای قاچاق مربوط به کردستان نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا روز شنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان اظهار داشت: اعتقادی بر این نداریم که استان کردستان دارای حجم بالایی از قاچاق است بلکه حجم بالاتری از قاچاق در استان‌های دیگر دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه شاید وجود این نگاه در رابطه با استان کردستان به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب است که باید جبران شود افزود: موضوع کولبری را هم مختص به کردستان کرده‌اند و طوری بیان می‌شود که تنها در کردستان چنین مشکلی وجود دارد.

استاندار کردستان گفت:‌ بالا بودن آمار قاچاق در این استان در مقایسه با دیگر استان‌های کشور صحت ندارد و این اتهام نادرستی بر پیشانی کردستان است.

وی اضافه کرد: وقتی بازارچه‌ها تعطیل است کالایی به صورت ترانزیت وارد یا خارج نمی‌شود بنابراین کولبری اگر وجود دارد به قاچاق می‌پردازد.

استاندار کردستان با تاکید بر حضور فعالانه دستگاه‌ها و انعکاس گزارشات در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت:‌ دستگاه‌ها گزارشات کاملی در کمیسیون ارائه دهند تا مشکلات و ضعف‌ها شناخته شده و حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه