English

سید سعید شاهرخی مطرح کرد:

تمرکز بر پزشکی گردشگری/ سرمایه گذاری در زمینه پزشکی

استاندار همدان در آیین بزرگداشت بوعلی سینا و روز پزشک بااشاره به وضعیت پزشکی در استان همدان، از پزشکی گردشگری و سرمایه گذاری در پزشکی سخن گفت.

تمرکز بر پزشکی گردشگری/ سرمایه گذاری در زمینه پزشکی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان  در آیین بزرگداشت بوعلی سینا و روز پزشک و روز همدان که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محوطه آرامگاه بوعلی سینا برگزار شد با اشاره به تمرکز بر پزشکی گردشگری و بیان اینکه مردم جای جای استان همدان همواره حافظ آرمان های انقلاب بوده به طوریکه ۱۳ همدانی به فرمان مقام معظم رهبری مقام سرداری گرفتند، گفت: همدان یک هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی دارد که یک هزار و ۶۱ اثر آن ثبت ملی شده است.

پزشکی

تمرکز بر پزشکی گردشگری

شاهرخی گفت: همدان ۵۰۰ سال پایتختی امپراطوری ایران را در کارنامه خود داشته و ۳۵۰۰ سال مدنیت در دل خود دارد به طوری که هیچ شهری در جهان به قدمت و پابرجایی همدان وجود ندارد.

شاهرخی با اشاره به تمرکز بر پزشکی گردشگری و تاکید بر اینکه نمونه ای از تمام یافته های دنیا در همدان وجود دارد و شهر جهانی لالجین بخشی از میراث همدان است، اضافه کرد: استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن انتخاب شده که این اتفاق ریشه در تاریخ و مدنیت آن دارد.

پزشک 1

استاندار همدان در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای حرکت همدان به سمت پزشکی گردشگری در دستور کار است، گفت: با این اقدام پزشکی عنوان صنعت در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

شاهرخی با اشاره به تمرکز بر پزشکی گردشگری، وجود ۵۶۰ متخصص و ۴۲ فوق تخصص در استان همدان، هزینه هزاران میلیارد برای سرمایه گذاری در زمینه پزشکی، وجود مرکز جامع سرطان، ساخت فاز دوم بیمارستان تخصصی فاطمیه و اکباتان و دریافت مجوز بیمارستان یک هزار تخت خوابی را امتیازاتی برای تحقق گردشگری سلامت برشمرد و گفت: باتوجه به پتانسیل بالای همدان حوزه پزشکی به سمت گردشگری سلامت می رود.

پزشک

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه