English

سید سعید شاهرخی مطرح کرد:

رعایت عدالت در دریافت های مالیاتی

استاندار همدان با بیان تلاش در راستای افزایش رغبت مردم برای پرداخت مالیات، از رعایت عدالت در دریافتی های مالیاتی سخن گفت.

رعایت عدالت در دریافت های مالیاتی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در نشست با مدیریت و کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان همدان  با بیان رعایت عدالت در دریافت های مالیاتی و اینکه با توجه به شرایط داخلی و خارجی برنامه دولت، درآمد زایی بر اساس منابع داخلی و از جمله درآمدهای مالیاتی برای توسعه کشور مدنظر است، گفت: نفت را می‌فروشیم اما عزتمان را نمی‌فروشیم.

وی با تاکید بر اینکه در دریافت های مالیاتی موضوعات مهمی چون رعایت عدالت، حمایت از کسب و کار و اخلاق شایسته در کنار جلوگیری از فرار مالیاتی باید در اولویت باشد، گفت: در استان همدان در دریافت مالیات کمترین تنش را داریم و همه خود را موظف به اجرای قانون می دانند.

 

توسعه با اتکا به نفت اتفاق نمی افتد

شاهرخی بابیان اینکه تنها با اتکاء به نفت و درآمدهای نفتی نمی توان کشور را اداره کرد و به توسعه واقعی رساند، افزود: مالیات موضوع جا افتاده ای در کشورهای پیشرفته است و ما هم باید به این تکلیف و آگاهی برسیم و بدانیم هر شهروندی باید سهم خود را از هزینه های کشور پرداخت کند.

وی با بیان اینکه اگر کشور نتواند توسعه پیدا کند تولید کننده نیز محکوم به شکست است و در همه جای دنیا بخش عمده ای از خدمات در قبال دریافت مالیات است که لازم است با اصلاح برخی قوانین و مقررات مالیاتی، رغبت مردم را برای پرداخت مالیات افزایش داد، افزود: باید جلوی فرار مالیاتی گرفته شود چرا که به تبع جلوگیری از فرار مالیاتی امکان فرهنگ سازی مالیاتی محقق می شود.

استاندار همدان با اشاره به رعایت عدالت در دریافت های مالیاتی، افزود: مردم باید با اطمینان مالیات بدهند و مطمئن باشند که این پول صرف رفاه آنها می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه