English

سید سعید شاهرخی مطرح کرد

حمایت از مراکز مشاوره ازدواج/ترویج ازدواج آسان

استاندار همدان در نشست شورای راهبردی جمعیت و شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان همدان، با اشاره به ترویج ازدواج آسان و تشکیل خانواده، از حمایت از مراکز مشاوره ازدواج با توجه به نقشی که دارند، سخن گفت.

حمایت از  مراکز مشاوره ازدواج/ترویج ازدواج آسان

به گزارش خبرگزاری مو ج همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در نشست شورای راهبردی جمعیت و شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان همدان، با اشاره به حمایت از  مراکز مشاوره ازدواج و ترویج ازدواج آسان ،اظهارداشت: مسئولان در سال های گذشته کارهای موثری به ویژه در حوزه آموزش انجام داده اند که باید با تقویت این برنامه ها بر فرهنگ ازدواج آسان تاکید شود.

*حمایت از  مراکز مشاوره ازدواج/ترویج ازدواج آسان

شاهرخی افزود: ترویج ازدواج آسان و تشکیل خانواده یکی از اصول و سیاست های ابلاغی است.

استاندار همدان ادامه داد: با وجود فعال شدن مراکز مشاوره ازدواج باید با حمایت و همراهی این مراکز شاهد افزایش تاثیرگذاری آنها در جامعه باشیم.

شاهرخی با بیان اینکه کشور با چالش جمعیت مواجه است گفت: دانشگاه علوم پزشکی موضوع سیاست کلی جمعیت را دنبال می کنند یعنی با تغییر سیاست تنظیم خانواده، باید شرایط برای باروری سالم مهیا شود. 

وی مشاوره و آموزش را یکی از راهکارهای موثر و کلیدی برای کاهش نرخ طلاق دانست و خواستار بررسی راهکارهای علمی کاهش طلاق در کارگروه اجتماعی استانداری شد.

استاندار همدان بیان کرد: یکی از مهمترین مراکزی که می توان به آمار آن استناد کرد مرکز ثبت احوال است چراکه بر اساس استانداردهای تعریف شده اقدام به ثبت رسمی آمار می کنند.

شاهرخی با اشاره به ترویج ازدواج آسان و اینکه مبنای کار مسئولان آمار و تحلیل ثبت احوال است، اظهار داشت: آمار مراکز رسمی همیشه برای ما حایز اهمیت است مگر با وجود آن، چالش هایی را شاهد باشیم که نیاز به پژوهش باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه