English

سید سعید شاهرخی مطرح کرد:

پیش بینی ۶۰ هزار شغل در سه سال آینده

استاندار همدان در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با اشاره به جایگاه اشتغال در سند راهبردی استان، از پیش بینی 60 هزار شغل در سه سال آینده، سخن گفت.

پیش بینی 60 هزار شغل در سه سال آینده

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان  در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با اشار ه به جایگاه اشتغال در سند راهبردی استان همدان، و بیان اینکه استان همدان نیز مانند سایر نقاط کشور کاملا پویا و فعال است و همانند یک کارگاه عمرانی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته، عنوان کرد: سند راهبردی و عملیاتی ۳ ساله استان همدان براساس برنامه محوری تدوین و به دستگاه ها ابلاغ شد.

 

 جایگاه اشتغال در سند راهبردی استان همدان

استاندار همدان با بیان اینکه در این سند نگاه ویژه ای به اشتغال شده چراکه دغدغه اصلی مسئولان استان همدان اشتغال  است، گفت: در این سند ۱۵ هزارمیلیاردتومان سرمایه گذاری با ۶۰ هزار شغل طی ۳ سال برای استان همدان پیش بینی شده است.

شاهرخی در ادامه با اشار ه به جایگاه اشتغال در سند راهبردی استان همدان و بیان اینکه به دنبال این هستیم ۲۱۰ هکتار گلخانه با روش جدید به ۱۰۷ هکتار فعلی طی سه سال آینده اضافه شود، گفت: ۱۵۰۰ میلیاردتومان پروژه در حوزه صنعت و معدن استان همدان برای ۳ سال پیش بینی کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه فرصت آزمون و خطا نداریم و همه باید در راستای اجرای سند تلاش کنند، گفت: احیای واحدهای مشکل دار در اولویت است و هیچ واحدی تولیدی در استان همدان به علت تحریم تعطیل نشده است.

استاندار همدان همچنین با اشار ه به جایگاه اشتغال در سند راهبردی استان همدان و بیان اینکه با همکاری بخش خصوصی نرخ بیکاری استان همدان در فصل بهار حدود ۶.۱ درصد بوده که کمترین نرخ بیکاری کشور است، گفت: استان همدان در نرخ رشد اقتصادی و جذب تسهیلات رتبه اول کشور را دارد.

وی با تاکید بر اینکه اهل حاشیه نیستیم و توفیقات استان همدان با وحدت و همدلی محقق شده است، به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد اشاره کرد و با بیان اینکه این منطقه منحصر به فرد است، افزود: از وزیر صنعت، معدن و تجارت کمک می‌خواهیم تا دستور دهد یکی از صنایع مادر در این منطقه ایجاد شود.

شاهرخی با اشار ه به جایگاه اشتغال در سند راهبردی استان همدان و اینکه کمیته اقدام برای رفع موانع تولید تشکیل شده است، افزود: کمیته‌ای برای پیگیری دستوراتی که وزیر صنعت، معدن و تجارت از بدو ورود به استان داشته تشکیل شده تا همه دستورات و قول‌ها ثبت، ضبط و پیگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر