English

به مناسبت دهه فجر؛

خبرنگاران گیلانی غذای محلی می پزند

جشنواره غذای بومی محلی ویژه خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر18 بهمن در رشت برگزار می‌شود.

خبرنگاران گیلانی غذای محلی می پزند

مسوول خواهران سازمان بسیج رسانه گیلان، امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج گیلان با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، از برگزاری نخستین جشنواره غذای های بومی محلی ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر در رشت خبر داد و گفت: این جشنواره 18 بهمن ماه جاری با حضور خبرنگاران و همسرانشان در عمارت شهرداری رشت برگزار می شود.

اله ابراهیمی با اشاره به برنامه‌های بسیج رسانه گیلان در دهه فجر گفت: سازمان بسیج رسانه در این ایام برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی کرده که یکی از برنامه‌های شاخص آن جشنواره غذای بومی محلی ویژه خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه است.

جشنواره غذا

وی تصریح کرد: این برنامه برای اولین بار در کشور به پیشنهاد سازمان بسیج رسانه استان گیلان، ویژه خبرنگاران و همسران خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه در نظر گرفته‌شده  که قرار است سازمان بسیج رسانه با مشارکت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان آن را برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره غذای های بومی محلی زمان اجرای در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶ ساعت ۱۰ صبح در تالار گفتگوی ساختمان شهرداری واقع در میدان شهدای ذهاب رشت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه