English

‌ ۱۵ پروژه عمرانی در بخش لشت نشا افتتاح شد

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر 15 پروژه عمرانی بخش لشت نشا با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

‌ 15 پروژه عمرانی در بخش لشت نشا افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  15 پروژه عمرانی در بخش لشت نشا شهرستان رشت افتتاح شد.

سید محمد احمدی در حاشیه افتتاح این طرح ها بابیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل زحمات و خون های پاک شهدا هستند، گفت: انقلاب اسلامی کشور ما با انقلاب دیگر تفاوت دارد و آنچه که این تفاوت را ایجاد میکند عناصری مانند رهبری، مذهب و مردم است.

افتتاح پروژه لشت نشا

انقلاب اسلامی نشأت گرفته از قیام امام حسین(ع) است

احمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشأت گرفته از قیام امام حسین(ع) است، افزود: مهمترین و برجسته ترین مسئله ای که انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلاب های جهان جدا می سازد حضور همیشه در صحنه مردم است.

 وی ادامه داد: با همه محدودیت ها و تحریم ها و بد اخلاقی هایی که غرب انجام می دهد علتش این است که نمی تواند خدشه ای بر اعتقادات و باور مردم نسبت به انقلاب اسلامی ایجاد کند و شاهد هستیم که هر سال حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه تر از سال گذشته است.

احمدی گفت: این پروژه ها شامل افتتاح خانه بهداشت، بهره برداری از 711 متر کابل خود نگهدار, نصب تراس، بهسازی روکش و آسفالت راه روستایی، بهره برداری از مسکن مدد جویان بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت یادآور شد: باید با همکاری و هم افزایی در روستاها و حمایت از آنها سبب کاهش مهاجرت روستانشینان به شهر شویم و از فضای بکر و طبیعیت زیبای بخشهای شهرستان رشت در افزایش گردشگری استفاده کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت تصریح کرد: در بخش لشت نشا به مناسبت دهه مبارک فجر 15 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه