English

مهران اوچی اردبیلی:

ساختمان جهاد دانشگاهی اردبیل افتتاح شد

با حضور حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور ساختمان جهاد دانشگاهی واحد اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

ساختمان جهاد دانشگاهی اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مهران اوچی اردبیلی ، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: عملیات احداث ساختمان ستادی این واحد از سال 91 کلنگ زنی شده بود که در چهار سال اخیر با سرعت گرفتن کار موفق به افتتاح و بهره برداری از آن شدیم.

وی افزود: این ساختمان در 570 مترمربع با زیربنای 3 هزار و 337 مترمربع احداث شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل می گوید: ساختمان جهاد دانشگاهی واحد اردبیل در ۵ طبقه با پارکینگ ساخته و به بهره برداری رسیده است که کاربری ساختمان آموزشی و فرهنگی است که در طبقات آن مراکز علمی – کاربردی، رشد، مطالعات شهری، مشاوره ژنتیک و آموزش تخصصی کوتاه مدت، بانک خون بند ناف و بخش ستادی گنجانده شده است.

اوچی اردبیلی گفت: لزوم رشد امکانات و فضاها متناسب با گسترش فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، حفظ سرمایه‌ها و جلوگیری از هدر رفت منابع در قالب اجاره فضاهای مورد نیاز مسئولان جهاددانشگاهی را بر آن داشت تا نسبت به احداث این ساختمان اقدام کنند.

وی می گوید: از دیگر اهداف احداث این ساختمان لزوم تمرکز حوزه‌های ستادی در یک نقطه و ایجاد امکان رقابت با سایر مراکز آموزشی و بسترسازی در راستای افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان در مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی بود که موفق شدیم با اخذ موافقت از مسئولان کشوری و همراهی مسئولان استانی نسبت به احداث این ساختمان اقدام کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل به اقدامات ارزشمند جهاد دانشگاهی به عنوان مولود انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از طرح های مهم و فناورانه جهاد دانشگاهی که در سفر رئیس جهاد دانشگاهی کشور افتتاح می شود، خط تولید نشاسته صنعتی است .

اوچی اردبیلی بیان کرد: راه‌اندازی این واحد صنعتی با همکاری پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی و با مساعدت جهاد دانشگاهی کشور و مسئولان استان در مسیر خوبی قرار گرفت تا بتواند یکی از نیازهای اساسی کشور در صنعت نفت را مرتفع کند.

وی افزود: در استان اردبیل ما موفق به راه اندازی مرکز درمان ناباروری قفقاز شدیم که طبق آمار اعلامی، از زمان راه اندازی در سال ۱۳۸۹ تاکنون بیش از 30 هزار نفر مراجعه کننده داشته و درمان بیش از 3 هزار زوج در این مرکز موفقیت آمیز بوده است.

اوچی اردبیلی به انتخاب جهاد دانشگاهی اردبیل به عنوان واحد در حال توسعه برتر جهاد دانشگاهی در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در اردبیل با هدف ایجاد اشتغال پایدار زنان افتتاح شد و با سهمیه 2 هزار نفری در اردبیل آغاز بکار کرد که از طرح های مهم و موفق جهاد دانشگاهی در اردبیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه