English

مهران اوچی اردبیلی:

مرز بیله‌سوار با هدف احیای توریسم سلامت ساماندهی می شود

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: ساماندهی مرز بیله‌سوار می‌تواند نقش مهمی در احیای حوزه توریسم سلامت استان داشته باشد که جهاددانشگاهی اردبیل برای استفاده از ظرفیت‌های این حوزه در تلاش است.

مرز بیله‌سوار با هدف احیای توریسم سلامت ساماندهی می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: ساماندهی مرز بیله‌سوار می‌تواند نقش مهمی در احیای حوزه توریسم سلامت استان داشته باشد که جهاددانشگاهی اردبیل برای استفاده از ظرفیت‌های این حوزه در تلاش است.

او با بیان اینکه توسعه حوزه گردشگری ، رونق اقتصادی استان را به دنبال خواهد داشت، افزود: جهاددانشگاهی و شرکت آرتا پردیس سلامت شفا با هدف ارائه خدمات تخصصی، در تمام بخش‌های مرتبط با گردشگری سلامت و استفاده از ظرفیت‌های استان اردبیل همکاری خواهند کرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس این همکاری ظرفیت‌های گردشگری سلامت استان از جمله اطلاعات مراکز درمانی، پزشکان و تعرفه‌های درمان عمومی در سایت www.shafamedtour.com و همچنین اپلیکیشن وابسته به شرکت آرتا پردیس سلامت شفا به مخاطبان معرفی و بیماران به مراکز بهداشتی و درمانی ارجاع داده خواهد شد.

اوچی اردبیلی بیان کرد: این همکاری، زمینه ساماندهی و نقل و انتقال بیماران در مرز بیله سوار را برای استفاده از پتانسیل‌های بهداشتی و درمانی را فراهم می‌کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه