English

جبار کوچکی‌نژاد:

زیرساخت‌های گردشگری فرصت جذب گردشگران به اردبیل را فراهم می‌کند

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: زیرساخت‌های گردشگری فرصت جذب گردشگران به اردبیل را فراهم می‌کند.

زیرساخت‌های گردشگری فرصت جذب گردشگران به اردبیل را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، جبار کوچکی‌نژاد رئیس فراکسیون گردشگری مجلس اظهار داشت: با توجه به این که استان‌های شمال غرب کشور ریشه‌های فرهنگی و مذهبی با کشورهای منطقه دارند باید ظرفیت‌های گردشگری شمال غرب کشور مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: باید ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی مشترک این استان‌ها با کشورهای همجوار در نظر گرفته شود و از این فرصت و بستر به نحو احسن استفاده شود تا بتوانیم در توسعه گردشگری سلامت نیز گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و با کنار گذاشتن موانع و مشکلات به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: اردبیل جذابیت‌های تاریخی فراوانی دارد و این نیازمند تبلیغ و اطلاع‌رسانی مناسب است تا بتوانیم با توسعه ساخت وسازها و نیز فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری فرصت جذب گردشگران به استان را فراهم کنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: طراحی برنامه‌های مختلف با محوریت جذب گردشگران به عنوان اولویت اساسی مطرح است و این فرصت برای استان‌هایی همانند اردبیل یک اولویت مهم و اساسی است که در صورت بهره‌گیری از این مهم شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه خواهیم بود.

وی بیان کرد: مبنای توسعه بسیاری از استان‌ها محور گردشگری است و اگر برنامه‌های تدوین شده به نحو احسن اجرا شود و از حمایت و همکاری بخش خصوصی نیز در این زمینه استفاده شود شاهد وضعیت مطلوب اقتصادی و ارزآوری توسعه بخش گردشگری خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه