English

بهروز ندایی:

استان اردبیل در آستانه رسیدن وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: احتمال بازگشت به حالت قرمز در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وجود دارد.

استان اردبیل در آستانه رسیدن وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل؛ بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در نشست با مسئولان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان باید با دقت و شدت بیشتری انجام شود تا از بازگشت وضعیت هشدار به منطقه، جلوگیری شود.

ندایی در چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان افزود: ویروس کرونا بر زندگی و سلامت مردم تاثیر گذاشته و براین اساس، رویکرد شورای اطلاع‌رسانی استان هم به این موضوع متمرکز است.

وی با بیان این که کرونا تمام نشده و فعلا واکسنی نیز برای آن وجود ندارد تصریح کرد: طبق آزمایش‌ها و نمونه برداری هایی که از اقشار مختلف مردمی در مرکز استان انجام شده،تاکنون حدود 18 درصد اهالی منطقه به انحای مختلف این بیماری را سپری کرده اند و بنابراین به لحاظ مقدم بودن پیشگیری بر درمان، همکاری و مشارکت مستمر مردم در رعایت نکات بهداشتی و ازجمله رعایت فاصله اجتماعی، بسیار ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل به تشکیل شدن کمیته‌های زیربنایی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در ذیل شورای اطلاع‌رسانی استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امسال در قانون بودجه کشور، رقمی برای اطلاع‌رسانی پیش‌بینی شده و دستگاه‌ها می‌توانند به انحای مقتضی از جمله در قالب برنامه‌های مشارکتی با صدا وسیما نسبت به اطلاع‌رسانی از خدمات دولت مبادرت کنند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه