English

بهروز ندایی:

برنامه جامع آموزش در شرایط خاص باید برای دانش‌آموزان تدوین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با توجه به تجربه‌ای که در دوران می‌کنیم برنامه جامع آموزش در شرایط خاص باید برای دانش‌آموزان تدوین شود.

 برنامه جامع آموزش در شرایط خاص باید برای دانش‌آموزان تدوین شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: با توجه به تجربه‌ای که در دوران می‌کنیم برنامه جامع آموزش در شرایط خاص باید برای دانش‌آموزان تدوین شود.

وی از احتمال شیوع دوباره بیماری ویروس کرونا در استان اردبیل خبر داد و افزود: با توجه به شرایط موجود در جامعه احتمال شیوع دوباره بیماری ویروسی کرونا در مناطق مختلف استان اردبیل وجود دارد بنابراین آموزش و پرورش باید از آمادگی‌های کامل برخوردار باشد.

ندایی با اشاره به مشکلات آموزشی دانش آموزان تصریح کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا که امکان آموزش حضوری نبود آموزش و پرورش استان اردبیل برای آموزش مجازی اقدامات خوبی انجام داد که احصای مشکلات و مسائل دانش‌آموزان در این نوع آموزش ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ارائه آموزش‌های بهداشتی به دانش‌آموزان را مهم دانست و بیان کرد: برای سال تحصیلی آینده باید با آماده سازی بسته‌های آموزش بهداشتی و ارائه موارد و پروتکل‌های بهداشتی به نوع خاصی به دانش‌آموزان گامی اساسی در این راستا برداشته شود.

گفتنی است؛ در استان اردبیل ۲۵۰ هزار دانش‌آموزان وجود دارد که از این میزان ۱۲۷ هزار نفر در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه