English

بهروز ندایی:

بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی خطر ساز خواهد بود/مردم فاصله اجتماعی را جدی بگیرند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتناعی استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند خطر ساز باشد و موج دوم شیوع بیماری ویروسی کرونا را به وجود آورد مردم باید فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی خطر ساز خواهد بود/مردم فاصله اجتماعی را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل شامگاه امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند خطر ساز باشد و موج دوم شیوع بیماری ویروس کرونا را به وجود آورد مردم باید فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه باید از هرگونه تجمعات غیر ضروری پرهیز کنیم افزود: طبق ابلاغیه‌های ستاد ملی کنترل و مدیریت بیماری ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی باید از برگزاری هرگونه تجمعات غیر ضروری ازجمله مراسمات عروسی و عزا پرهیز کنیم.

ندایی از بازگشایی اماکن آموزشی استان خبر داد و تصریح کرد: اماکن آموزشی نظیر مهدهای کودک، کلاس‌های آموزشی آزاد و آموزشگاه‌های رانندگی نیز از ۲۴ خرداد ماه با رعایت موارد بهداشتی الزامی بازگشایی خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به برگزاری نمازجمعه بیان کرد: همچنین براساس اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا از اول تیرماه نیز شاهد برگزاری نماز جمعه در کلیه شهرهای استان اردبیل خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه