English

بهروز ندایی:

خاطرات و آثار به جا مانده از مادران و پدران شهدا در استان اردبیل باید ثبت شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه خانواده‌های شهدا جزو سرمایه‌‌های استان هستند باید خاطرات و آثار به جا مانده از مادران و پدران شهدا در استان اردبیل ثبت شود تا گامی برای انتقال ارزش‌ها و فرهنگ ناب دفاع مقدس به نسل‌های آینده برداشته باشیم.

خاطرات و آثار به جا مانده از مادران و پدران شهدا در استان اردبیل باید ثبت شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل صبح امروز در جلسه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان اردبیل اظهار داشت: امروزه حفظ و نشر ارزش‌ها و فرهنگ ناب دفاع مقدس یکی از ضروریات به شمار می‌رود و باید همگان بر این موضوع مهم تاکید داشته و برای آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان برای جوانان ایران اسلامی افزود: کار فرهنگی برای نسل جوان باتوجه به هجمه‌های فرهنگی علیه کشور باید بیشتر انجام شود و با وجود ظرفیت و سرمایه عظیم پیشکسوتان دفاع مقدس نهضت روایتگری این دو موضوع را به هم متصل می‌کند.

ندایی با بیان اینکه خاطرات و آثار به جا مانده از مادران و پدران شهدا در استان اردبیل باید ثبت شود تصریح کرد: با توجه به اینکه خانواده‌های شهدا جزو سرمایه‌‌های استان هستند باید خاطرات و آثار به جا مانده از مادران و پدران شهدا در استان اردبیل ثبت شود تا گامی برای انتقال ارزش‌ها و فرهنگ ناب دفاع مقدس به نسل‌های آینده برداشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در ادامه بیان کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا در سطح جامعه شاهد تعطیلی و عدم برگزاری برنامه‌ها و مراسمات یادواره‌ها و بزرگداشت‌های شهدا هستیم که باید صورت مستند و تدوین خاطرات این عزیزان این فعالیت‌ها پیش روند.

وی در خصوص اجرای پروژه‌های تکمیل و ساماندهی یادمان‌های شهدا نیز اظهار کرد: همچنین در خصوص اجرای پروژه‌های تکمیل و ساماندهی یادمان‌های شهدا در مناطق مختلف استان با اهتمام ویژه‌ای اقدامات لازم انجام می‌شود که اعتبارات لازم برای ساماندهی گلزارهای شهدا تخصیص می‌یابد و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام نیز باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه