English

بهروز ندایی:

برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین آب مورد نیاز روستاهای استان اردبیل باید انجام شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای تامین آب مورد نیاز روستاهای استان اردبیل باید به صورت جدی انجام شود.

برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین آب مورد نیاز روستاهای استان اردبیل باید انجام شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بعد از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت استان اردبیل اظهار داشت: در بحث فاضلاب‌های صنعتی در استان انتقال فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل دارای مشکل است و باید برنامه‌ریزی بلند مدت برای این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

وی از تلاش برای توسعه تصفیه خانه فاضلاب اردبیل خبر داد و افزود: در حال حاضر تصفیه خانه فاضلاب اردبیل جوابگوی میزان فاضلاب ورودی به آن نیست و توسعه آن ضروری است که جزو برنامه‌های اولویت‌دار شناخته می‌شود و همچنین در سطح استان اردبیل ۶ شهرستان دارای تصفیه خانه فاضلاب هستند.

ندایی آب شرب شهر اردبیل فاقد هرگونه مشکل دانست و تصریح کرد: آب شرب شهر اردبیل طبق بررسی‌های انجام شده از سوی عوامل بهداشت، محیط زیست و آب و فاضلاب استان هیچ گونه مشکل بهداشتی ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به وضعیت آب در روستاهای سطح استان بیان کرد: برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای تامین آب مورد نیاز روستاهای استان اردبیل باید به صورت جدی انجام شود.

وی در خصوص مشکل آب یکی از روستاهای مشگین‌شهر نیز ادامه داد: مشکل آب روستای بارزیل از توابع مشگین‌شهر مورد بررسی قرار گرفته و به دلیل کمبود آب گاهی از فاضلاب خام برای آبیاری کشاورزی استفاده می‌کنند اما خوشبختانه در آزمایش اولیه مشکل بهداشتی مشاهده نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه