English

فرامرز به‌نژاد:

پروژه تصفیه خانه پارس‌آباد با ۴۳ میلیارد اعتبار در آخرین مرحله قرار دارد

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل از قرارگیری پروژه تصفیه خانه پارس‌آباد با ۴۳ میلیارد اعتبار در آخرین مراحل عملیات اجرایی خبر داد.

پروژه تصفیه خانه پارس‌آباد با ۴۳ میلیارد اعتبار در آخرین مرحله قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فرامرز به‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل در نشست با فرماندار شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در جهت حل مشکلات و مسائل اجتماعی پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای محمودآباد طالقانی باید با سایر نهادهای مربوطه همکاری و مشارکت لازم را در کنار برنامه‌ریزی‌های دقیق داشته باشیم.

وی از تامین اعتبارات لازم پروژه های تصفیه خانه استان خبر داد و افزود:‌ این پروژه به عنوان تنها پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای استان از محل اعتبارات بانک جهانی توسعه کشورهای اسلامی در حال احداث است.

به‌نژاد پروژه تصفیه خانه روستای محمود آباد طالقانی پارس‌آباد را بسیار ویژه دانست و تصریح کرد: پروژه تصفیه خانه روستای محمود آباد طالقانی شهرستان پارس‌آباد مغان به نوبه خود جزو پروژه‌های منحصر به فرد روستایی در استان اردبیل به حساب می‌آید و ما نیز تمام تلاش خود را برای انجام می‌دهیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل با تاکید بر پیشرفت فیزیکی پروژه تصفیه خانه شهری پارس‌آباد بیان کرد: عنلیات اجرایی پروژه تصفیه خانه شهری پارس‌آباد مغان با ۴۳ میلیارد تومان اعتبار در آخرین مراحل از کارهای عمرانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه آب بخش اسلام‌آباد تامین می‌شود اظهار کرد: خط انتقال آب شرب بخش تازه‌کند و اسلام‌آباد در حال اجرا است و به زودی تکمیل می‌شود و همچنین توافقات نهایی زمین پروژه تصفیه خانه تازه‌کند با معارضین انجام شده است و این پروژه نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه