English

اکبر بهنامجو:

۱۵ میلیارد به توسعه زیرساخت‌های علمی و فناوری استان اردبیل اختصاص یافت

استاندار اردبیل گفت: ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به استان به توسعه زیرساخت‌های علمی و فناوری استان اردبیل اختصاص یافت.

۱۵ میلیارد به توسعه زیرساخت‌های علمی و فناوری استان اردبیل اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل  امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر شاهد اختصاص یک ساختمان و مجموعه اختصاصی به پارک علم و فناوری در اردبیل هستیم.

وی از اختصاص اعتبارات لازم به توسعه پارک علم و فناوری استان اردبیل خبر داد و افزود: ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به استان به توسعه زیرساخت های علمی و فناوری استان اردبیل اختصاص یافت.

بهنامجو با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز مراکز علمی و فناوری استان اردبیل نیز تامین می‌شود تصریح کرد: همچنین ۵ هزار متر زمین که قبلا خریداری شده بود برای توسعه مجموعه پارک علم و فناوری استان اختصاص می‌یابد.

استاندار اردبیل با تاکید بر احداث ساختمان جدید برای این مجموعه علمی بیان کرد: علاوه‌بر سایر اقدامات حمایتی که از مجموعه‌های پارک علم و فناوری شده است ۱۰۰ هکتار زمین نیز به این مجموعه اختصاص یافته است که ساختمان‌های جدیدی احداث می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: با تامین اعتبار لازم عملیات اجرایی پروژه‌های ویژه این پارک علم و فناوری شروع می‌شود و شاهد رشد و شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد فناوری خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه