English

اکبربهنامجو:

احزاب سیاسی باید بعد انتخابات به دنبال توسعه استان باشند/ همه جوانان مشاور استاندار هستند

استاندار اردبیل گفت: قبلا در استانداری اردبیل مشاور امور جوانان داشته ام در دوره ما ابلاغ مشاور جوانان به کسی داده نشده است گفتم همه جوانان مشاور استاندار هستند در کنار آن ما می توانیم مجمع مشورتی جوانان را راه اندازه کنیم و از همه جوانان استفاده شود.

احزاب سیاسی باید بعد انتخابات به دنبال توسعه استان باشند/ همه جوانان مشاور استاندار هستند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در نشست با اعضای شورای سیاستگذاری و دبیران شهرستان های جبهه ایستادگی استان اردبیل که در سالن کنفرانس استانداری برگزارشد، گفت: نگرایش چه دولت اصلاحات چه دولت اصولگرا  فرقی نمی کند ما سیستمی را در استانداری اردبیل حاکم کردیم که با همه مردم یک گونه رفتار کنند و گرایش های سیاسی را در کارها دخالت ندهند و از همه بتوانیم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در برخی از پست این امکان وجود ندارد که دولت اصلاحات بر سرکار باشد و در جایگاه سیاسی افرادی را وارد سیستم کنیم که منتقد کامل هستند در آن حرکت و این موضوع یک چیز ساختاری و جا افتاده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: کارهایی که ما در استانداری اردبیل به سختی انجام دادیم به این سادگی نبود که  ما معاونان  خود از بین افرادی انتخاب کنیم که گرایش سیاسی نداشته باشد این در هیچ دولتی وجود ندارد که در استان بخواهد اتفاق افتاده باشد که معاون سیاسی بی خط و منش سیاسی باشد.

بهنامجو اضافه کرد: در ایام انتخابات باید تمام احزاب سیاسی فعالیت کنند اما بعد از انتخابات باید با کمک هم دیگر   به دنبال کارهای اساسی مردم و توسعه استان برویم  این تفکر اگر در سطح کلان کشور اتفاق به افتاد آن موقع است که می توانیم شاهد گام های مثبتی در استان و کشور باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری سال 99 را سال جهش تولید نامگذاری کرده اند. اکثر کشوری هایی که دچار بیماری کرونا شده اند  از نظر شاخص اقتصادی به سمت پایین حرکت می کند اما ما در کشورمان می خواهیم جهش تولید داشته باشیم این یک تصمیم بسیار خوبی است اگر ما در این مقطع زمانی بتوانیم پیرومندانه عبور بکنیم  باید تولید را افزایش بدهیم.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: سال جدید سالی  بسیار خوبی برای استان اردبیل خواهد بود حتی از سال گذشته، امسال با وجود این که مشکلات افزایش یافته اگر این موانع  رفع شود شاهد جهش در حوزه های مختلف خواهیم بود و کارها با سرعت بالایی خواهد رفت.

**افزایش اعتبارات راه آهن اردبیل در سال جدید

بهنامجو ادامه داد: جهش تولید نیاز مند زیر ساخت هست که در استان در حوزه زیر ساخت در مسیر خوبی قرار گرفتیم نسبت به سال های گذشته اما در حالت ایده ال نیستم راه آهن اردبیل از اولویت های اصلی ما در توسعه استان است سال گذشته اعتبار ما 360 میلیاردتومان بود امسال این رقم هزار 70 میلیارد تومان شده است یک جهش بسیار خوبی ما داریم در این بخش رقم خورده است.

استاندار اردبیل اضافه کرد: در بخش تولید هم کار های خوبی انجام می شود نظیر آبیاری تحت فشار و قطری  سال گذشته 400 هکتار کار می کردیم امسال برای  12 هکتار برنامه ریزی شده و زیرساخت آن آماده است.

استاندار اردبیل با توجه به خام فروشی محصولات کشاورزی در استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل یک استان کشاورزی است تا خدمت که این محصولات هم به خام فروشی می شود سال های گذشته محصولات کشاورزی با افت قیمت مواجع بود که امسال خوشبختانه با چند کارخانه صنایع تبدیلی را داریم که دیگر کشاورزان ما با کاهش قیمت مواجع نخواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه