English

اکبر بهنام جو:

سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومان راه آهن اردبیل / امیدوارم تیرماه سال۱۴۰۰ مردم اردبیل سوت قطار را بشنوند

استاندار اردبیل گفت: برای راه آهن اردبیل – میانه 1500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده و بعد از این نیز به یک هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم که 800 میلیارد آن امسال تامین خواهد شد.

سرمایه‌گذاری 1500 میلیارد تومان راه آهن اردبیل / امیدوارم تیرماه سال1400 مردم اردبیل سوت قطار را بشنوند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل امروز  در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل اظهار کرد: برای راه آهن اردبیل – میانه 1500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده و بعد از این نیز به یک هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم که 800 میلیارد آن امسال تامین خواهد شد.

ریل گذاری راه آهن

**ریل‌گذاری راه آهن اردبیل – میانه از سمت اردبیل

وی ادامه داد: به رغم مشکلات ویروس کرونا در سطح کشور و استان اردبیل کارگاه‌های عمرانی و آبادانی استان طبق پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند تا عملیات ریل‌گذاری راه آهن اردبیل – میانه از سمت اردبیل شروع شود.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکاران کار خود را به صورت جدی شروع کردند و کار خرید تجهیزات و امکانات و همچنین ریل آغاز شده و به سرعت به استان منتقل می‌شود که همچنین خریدها از استان‌های دیگر به ویژه استان اصفهان انجام می‌شود.

راه آهن اردبیل

**800 میلیارد تومان به پروژه راه آهن اردبیل  تزریق می‌شود

استاندار اردبیل افزود: پیش‌بینی‌ می‌کنیم در دو ماهه اول امسال هر ماه 7 کیلومتر ریل‌گذاری و نصب تجهیزات انجام شود که در ماه‌های بعدی این رقم را تا دو برابر افزایش خواهیم داد.

بهنامجو ادامه داد: تامین اعتبار پروژه راه آهن اردبیل در سال گذشته آغاز شده و امسال نیز 800 میلیارد تومان به پروژه راه آهن اردبیل منابع جدید تزریق می‌شود.

**پیش‌بینی می‌کنیم در چهار ماهه ابتدایی سال 1400 راه آهن اردبیل افتتاح شود

وی گفت: در سال 99 پروژه راه آهن اردبیل – میانه با سرعت ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌کنیم در چهار ماهه ابتدایی سال 1400 راه آهن اردبیل افتتاح شده و مردم استان سوت قطار را بشنوند.

رئیس شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه از سمت میانه به اردبیل نیز عملیات ریل‌گذاری آغاز خواهد شد، تصریح کرد: همزمان با این اقدام عملیات اجرایی چندین پروژه بزرگ شروع شده و امیدواریم با تلاش مهندسان و پیمانکار پروژه در این قطعات نیز عملیات اجرایی با سرعت ادامه یابد.

**اتصال راه آهن اردبیل – میانه به شهرک صنعتی

وی خاطرنشان کرد: اتصال راه آهن اردبیل – میانه به شهرک صنعتی در حال طراحی و مطالعه است که با مشارکت منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

استاندار اردبیل از اتصال راه آهن اردبیل به میانه از اردبیل به پارس‌آباد و خط ریلی آذربایجان و اتصال به روسیه نیز خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها نیز با تخصیص اعتبار مناسب آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود در سالجاری بخش عمده‌ای از این تعهدات به انجام برسد.

بهنامجو پیشرفت پروژه راه آهن اردبیل – میانه را 60 درصد اعلام کرد و گفت: 30 درصد از عملیات ریل‌گذاری و 10 درصد روسازی پروژه باقی مانده که امیدواریم تا تیرماه سال آینده به انجام رسیده و مردم استان تا سال 1400 سوت قطار را بشنوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه