English

اکبر بهنام جو:

بروکراسی در پرداخت تسهیلات باید به حداقل برسد/مردم از جابجایی پول نقد خودداری کنند

استاندار اردبیل گفت: بروکراسی اداری و روند تکمیل پرونده‌های پرداخت تسهیلات در بخش تولید و اشتغال باید به حداقل برسد.

بروکراسی در پرداخت تسهیلات باید به حداقل برسد/مردم از جابجایی پول نقد خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبربهنامجو استاندار اردبیل درنشست با مدیران بانکهای استان گفت: بانک‌ها باید با تسهیل در روند ارائه خدمات بانکی به مردم بویژه سرمایه‌گذاران ، روحیه تلاش و تولید را در استان ارتقا دهند.

وی افزود : بانک‌ها می‌توانند پرونده‌های واحدهای تولیدی دارای مشکل را بررسی و در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح کنند.

**بانک‌ها نقش مهمی در جهش تولید در استان دارند

استانداراردبیل گفت: بانک‌ها نقش مهمی در جهش تولید در استان دارند و با گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و تسهیل در روند پرداخت سرمایه می‌توانند در گردش در رونق اقتصادی استان موثر شوند.

وی افزود: همه بانک‌های استان بر اساس سهمیه‌بندی انجام گرفته در خصوص پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی برای مشارکت در این خصوص اعلام آمادگی کرده‌اند و امید می‌رود نسبت به سال گذشته بیشتر تلاش کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به وضعیت پیش آمده بر اثر شیوع کرونا در استان ، اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در بانک‌ها را ضروری دانست و بر دقت در اجرای این پروتکل‌ها تاکید کرد.

بهنامجو افزود: بانک‌ها به دلیل حضور مردم و کارمندان و نقل و انتقال پول می‌توانند منبع انتشار ویروس کرونا باشند که باید اقدامات بهداشتی و کنترلی لازم برای حفظ سلامتی مردم و کارکنان بانک‌ها انجام شود.

وی در زمینه مصوبه کشوری در خصوص فعالیت یک سوم شعبه‌های بانک ها گفت: در این استان نیز بانک‌ها در صورت ازدحام جمعیت می‌توانند فعالیت بیشتری داشته باشند.

** مردم از جابجایی پول نقد خودداری کنند

وی از مردم خواست در صورت امکان از جابجایی پول نقد خودداری و از کارت بانکی استفاده کنند.

وی بیان‌کرد: برخی واحدهای تولیدی که بدهی بانکی دارند ، بدهی  ماه‌های اسفند ، فروردین و اردیبهشت این واحدها عقب انداخته شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه بانک‌ها اخذ بدهی سه ماهه این واحدها را به عقب انداخته‌اند ، از تصویب ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سطح کشور برای واحدهای تولیدی که از تعطیلی ناشی از شیوع کرونا متضرر شده‌اند ، خبر داد.

وی ادامه‌داد : سهم استان اردبیل نیز از این تسهیلات ارزان‌قیمت به زودی اعلام و واحدهای تولیدی استان که در این خصوص متضرر شده بودند ، از این تسهیلات بهره‌مند می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه