English

بهروز ندایی:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه می‌تواند موجب حل بسیاری از مشکلات اجتماعی باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه می‌تواند موجب حل بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی باشد.

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه می‌تواند موجب حل بسیاری از مشکلات اجتماعی باشد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،  بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی عفاف و حجاب استان اردبیل اظهار داشت: اهمیت عفاف و حجاب در مصوبه ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص شده و دستگاه های اجرایی باید در طول یک هفته عملکرد خود را در این راستا ارائه دهند.

وی با بیان اینکه در بحث عفاف و حجاب باید بصورت کیفی عمل شود گفت: در بحث عفاف و حجاب باید بصورت کیفی عمل شود همچنین به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیاز به خرد جمعی، همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌ها احساس می شود.

ندایی با تاکید بر گسترش موضوع حجاب و عفاف در جامعه تصریح کرد: برای مقابله با بدحجابی و حفظ عفت عمومی درون سازمانی و برون سازمانی با توجه به وظایف دستگاه‌ها در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیاز به احصا عملکرد و انسجام عمومی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در آموزه‌های دینی ما ریشه دارد و عمل به اصول دین و رعایت آموزه‌های دینی می‌تواند در اجرای این مصوبه به ما کمک کند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه عفاف و حجاب مورد ارزیابی قرار می‌گیرد گفت: بومی سازی این مصوبه مورد توجه قرار گیرد و متناسب با برش استانی و شهرستانی و عمل به مفاد این مصوبه برای استان اردبیل مفید خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه